Зазначається, що компанія Zespri понад 10 років працювала над дослідженнями та вирощуванням цього нового сорту червоного плоду ківі. Обмежена кількість реалізовувалася у магазині Pagoda в Шанхаї, а також в інтернет-магазині Zespri на платформі електронної комерції Tmall, яким керує винятково Pagoda.
Як повідомляє FreshPlaza, новозеландський фрукт неймовірно популярний на китайському ринку. Фрукти ківі Zespri є одними з найвідоміших світових фруктових брендів, а Китай — найбільшим ринком фруктів.
Zespri націлений на безпеку харчових продуктів, свіжість, здоров’я та якісний смак. Кожен шматочок плоду ківі Zespri, який залишає Нову Зеландію, має відповідати суворим стандартам і пройти 12 етапів системи управління якістю. Тільки так можна гарантувати найвищу якість продукції.
Глава Zespri China Цзян Шицзе заявив, що червоний фрукт ківі вперше виходить на ринок Китаю і це має стратегічне значення для Zespri. Водночас їх вибір співпрацювати з Pagoda є свідченням зміцнення зв’язку між двома компаніями.
Нагадаємо, жінка створила геніальний спосіб переробки харчових відходів на смаколики.