Догори
Дати відгук

Науковці назвали дієтичні напої, які  шкодять судинам

Згустки крові іноді можуть становити небезпеку для організму людини.

1 хв на прочитання18 Серпня 2022, 17:09
Поділитись:

Деякі наукові дані говорять, що дієтичні напої небезпечні для здоров'я. Зокрема, вони викликають утворення тромбів в артеріях, а це підвищує ризик інсульту.

Згустки крові іноді можуть становити небезпеку для організму людини. Наприклад, вони здатні привести до закупорки судини, яка забезпечує мозок кров'ю. В результаті у людини виникає ішемічний інсульт (причому цей вид інсульту становить 87% всіх інсультів).

Національна служба охорони здоров'я Великобританії зазначає, що такі згустки крові утворюються там, де артерії звужені або заблоковані бляшками (жировими відкладеннями).

За словами професора Марк Уайтлі, провідного венозного хірурга-консультанта та засновника клініки Уайтлі, багато в чому насправді зв'язок між дієтичними напоями та тромбами у венах ще не доведений. При цьому вчені вважають, що якщо жінки в постменопаузу вживатимуть багато таких напоїв, то це підвищить шанси на розвиток хвороб серця і виникнення інсульту.

У ході дослідження 2019 року вчені вивчили, як пов'язані дієтичні напої та утворення тромбів в артеріях. Для цього експерти провели аналіз даних про понад 81 000 жінок, які перебували у постменопаузі. В результаті виявилось, що при щоденному вживанні кількох дієтичних напоїв у учасниць підвищувався ризик інсульту, пов'язаного із закупоркою дрібних артерій.

Також у жінок, які взагалі не вживали дієтичні напої або пили їх рідше разу на тиждень, була на 23 відсотки нижчою за ймовірність інсульту порівняно з тими, хто вживав більше таких напоїв і пив їх частіше. Також у останніх ризик інсульту, викликаного утворенням тромбу, виявився на 31 відсоток вищим.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитання5 хвилин тому
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання5 годин тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання7 годин тому
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора