Міндовкілля та бізнес обговорили дії та роль бізнесу у формуванні кліматичної політики України

3 хв на прочитання4 години тому
Формування кліматичної політики України

Зокрема, учасники обговорили питання скорочень викидів.

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів провело зустріч із представниками бізнесу за участю Українського кліматичного офісу та Ініціативи «Chapter Zero Ukraine & Caucasus».   

Учасники онлайн заходу обговорили інтеграцію України до глобальних зусиль у боротьбі зі зміною клімату та як зміна кліматичної політики Європейського Союзу впливає на національний бізнес. Також сторони обговорили міжнародний кліматичний захід – Конференцію Сторін ООН та її значення для бізнесу, а також очікування від цьогорічного СОР29. Також представники різних секторів поділились власними прикладами успішної реалізації кліматичних дій. Про це повідомляють у пресрелізі Міндовкілля. 

Міндовкілля спільно з іншими учасниками заходу дійшли згоди, що бізнес має стати рушійною силою усіх процесів, пов’язаних зі зміною клімату.

«Бізнес відіграє величезну роль у процесах зміни клімату та зменшення впливу на клімат, впроваджуючи інноваційні рішення, впливаючи на формування політики, та нових стандартів. Інвестиції бізнесу в довкілля забезпечать довгострокову стійкість економіки та нові ринки збуту товарів та послуг. Саме тому бізнес має стати двигуном кліматичних дій в Україні», – зазначила заступниця Міністра Вікторія Киреєва.  

Вікторія Киреєва зазначила, що попри виклики, спричинені російським повномасштабним вторгненням, Україна прискорює свій рух до вступу в ЄС і назвала інтеграцію – одним із важливих напрямів глобальних зусиль у боротьбі зі зміною клімату. 

Представники бізнесу спільно з організаторами заходу зазначили, що кліматична зміна в Україні, та у світі в цілому напряму стосуються сьогодення та майбутніх перспектив українського бізнесу. Окрім того, представники різних секторів поділились власними прикладами успішної реалізації кліматичних дій. 

Зокрема, учасники обговорили питання скорочень викидів, досвід Європейського Союзу щодо кліматичної політики, міжнародні кліматичні перемовини та як і чому у них бере участь бізнес. Учасники погодились, що бізнесу важливо брати участь у кліматичних заходах, аби кліматична політика впроваджувалася у спосіб, прийнятний для бізнесу, і, враховуючи ключову роль бізнесу у подоланні зміни клімату. 

Як зазначив Арвід Тюркнер, Керуючий директор ЄБРР в Україні та Молдові, «корпоративне кліматичне врядування, розробка планів переходу та врахування перехідних ризиків допоможе змінити бізнес-моделі та підвищити стійкість українського бізнесу». 

Частка світових викидів, які покриваються кліматичною політикою, стрімко зросла і зростатиме у майбутньому, відповідно, бізнес залучатиметься до її формування і, головне, – буде втілювати її в життя, визначаючи ефективність заходів, тому залучення приватного сектору є надважливим.  

«З моменту прийняття «Паризької угоди» бізнес-ландшафт зазнав кардинальних змін та рухається в напрямку зелених і  сталих технологій. Перехід до вуглецевої нейтральності бізнесу означає необхідність бути в курсі подій для підвищення стійкості та зменшення ризиків», – підсумувала Юлія Джессон, керівник компонента проєкту «Capacities for Climate Action» UCO, GIZ.

Формування кліматичної політики України

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: