Догори
Дати відгук

Лікар назвав яблука ідеальним продуктом для зниження холестерину та оздоровлення судин

Крім того, яблука ефективні для оздоровлення судин у сушеному вигляді.

2 хв на прочитання22 Березня 2023, 13:00
Поділитись:

Вживання яблук підтримує серце, кишечник і навіть талію у добрій формі, констатує відомий британський медик, експерт у галузі харчування доктор Майкл Мослі.

Підвищений холестерин часто називають «тихим убивцею»: він може непомітно завдавати шкоди артеріям, збільшуючи ризик серцевих захворювань та інсульту. Доктор Майкл Мослі повідомив, що у боротьбі з високим рівнем холестерину дуже корисні яблука – звичка регулярно вживати їх може знизити вміст «поганого» ЛПНЩ-холестерину на 23 відсотки.

Доктор Кетрін Бондонно, науковий співробітник Інституту досліджень харчування при Університеті Едіт Коуен у Західній Австралії, підтримала думку лікаря про те, що яблука є ідеальним продуктом для зниження холестерину. Експерт підкреслила, що корисні властивості яблук значною мірою визначаються тим, що їх їдять із шкіркою.

«Яблучна шкірка містить рослинні сполуки флавоноїди, які виробляються рослинами для захисту від стресу та сонячного світла. Флавоноїди можуть принести неймовірну користь серцю, при цьому не втрачають своєї сили, коли ви, наприклад, запікаєте яблука в духовці», – розповіла Кетрін Бондонно.

Крім того, яблука ефективні для оздоровлення судин у сушеному вигляді. Дослідження Університету штату Флорида показало, що люди, які з’їдали близько 75 г сушених яблук на день, змогли знизити рівень «поганого холестерину» на більш ніж 20 відсотків.

Також доктор Мослі повідомив про дослідження за участю 160 жінок середнього віку, що продемонструвало здатність яблук прискорювати втрату ваги.

«З’їдаючи одне-два яблука, ви зможете «відлякати» багато хвороб, адже така звичка допомагає підтримувати у добрій формі ваше серце, кишечник і навіть талію», – резюмував лікар.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як подолати захитування в транспорті
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Загибель червонокнижної лосихи на Житомирщині розслідують екологи
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання42 хвилини тому
Фото: Державна екологічна інспекція Поліського округу
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора
Озеро Синевир. Фото: naumenkophotographer.com.ua
Куди поїхати у відпустку наприкінці серпня в Україні: ТОП-5 напрямків для перезавантаження
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Борщагівська сільська рада / Facebook
Поліція відкрила кримінальне провадження через масштабне забруднення водойм на Київщині
1 хв на прочитанняВчора
Екоінспектори оштрафували аграрія за випалювання стерні на полі
1 хв на прочитанняВчора
Метеоролог спрогнозував відчутне падіння температури в українських регіонах
1 хв на прочитанняВчора
Масовий мор риби на Київщині: експертка пояснила причини забруднення та застерегла від небезпеки
2 хв на прочитанняВчора
Розлив пального у Бузькому лимані: після удару дрона зафіксували екологічні збитки
1 хв на прочитанняВчора