Конкретика по білорусько-російському літаку має з'явитися після закінчення 2023 року — посол Білорусі в РФ

2 хв на прочитання17 Серпня 2023, 07:34
Фото ілюстративне

Проте білоруський завод уже розпочав опрацювання деталей проекту з російськими партнерами.

Конкретне опрацювання питань виробництва білорусько-російського літака розпочнеться після проектних робіт, завершити які планується до кінця 2023 року. Про це повідомив посол Білорусії у Росії Дмитро Крутой, відповідаючи на запитання ТАРС.

«На сьогодні розпочато лише проектні роботи, і поки що говорити остаточно про модель, про обсяги фінансування, навіть про місткість цього літака, рано. До кінця року буде проведено цю дослідно-проектну робота, і потім уже буде якась конкретика», — сказав посол.

Крутой нагадав, що на початку липня в рамках виставки «Іннопром-2023», що проходить в Єкатеринбурзі, представники Державного військово-промислового комітету (Держкомвоєнпром) Білорусії та Мінпромторгу РФ підписали міжвідомчу програму в галузі авіабудування. Тоді прес-служба Держкомвійськпрому повідомила, що «досягнуто принципових домовленостей щодо спільної розробки й організації в Республіці Білорусь серійного виробництва двомоторного 19-місного літака».

«Але поки що два наші підприємства братимуть участь як кооператори, як постачальники окремих комплектуючих у рамках російських проектів. Це [проекти літаків] МС-21, Sukhoi Superjet, в основному», — поінформував дипломат.

У кулуарах «Іннопрому» віце-прем'єр, голова Мінпромторгу РФ Денис Мантуров повідомив про те, що російсько-білоруський літак комерційно експлуатуватиметься з 2028 року, завершити його сертифікацію планується у 2027 році. Він уточнив, що створенням повітряного судна займеться Уральський завод цивільної авіації та білоруський 558 авіаційний ремонтний завод. На початку серпня головний інженер 558-го авіаремонтного заводу Андрій Тучин поінформував, що в рамках проекту «почато опрацювання питання, зараз воно перебуває на стадії узгодження міжурядового». При цьому представник підприємства зазначив, що завод уже розпочав опрацювання деталей проекту з російськими партнерами.

Нагадаємо, Білорусь і Росія пропрацьовують деталі створення спільного літака.

Тимчасом через санкції у російському «Аерофлоті» вирішили самотужки ремонтувати шасі літаків: «Десь підклеїмо, десь заваримо».

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: