Кава: захист від діабету, раку та депресії

1 хв на прочитання11 Лютого 2024, 19:35
Ціни на каву зростають через конфлікт в Ірані

Дослідження вчених з США та Фінляндії продемонстрували позитивний вплив кави на чоловічий організм.

Вчені зі США (Гарвардський університет, Гавайський університет) та Фінляндії оприлюднили результати досліджень, які свідчать про позитивний вплив кави на чоловічий організм.

Зниження ризику цукрового діабету:

Зниження ризику раку печінки:

Зниження ризику депресії:

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: