Догори
Дати відгук

Херсонський кавун визначено офіційним регіональним брендом

Херсонський кавун, найпопулярніший в Україні, отримав своє офіційне географічне зазначення. І тепер став регіональним брендом.

2 хв на прочитання01 Серпня 2024, 11:10
Фото: khersonci.com.ua Фото: khersonci.com.ua
Поділитись:

Був народним знаком якості і шани, а стане офіційним регіональним брендом. Херсонський кавун отримав географічне зазначення. Про це повідомляє Урядовий портал.

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій зареєстрував нове географічне зазначення (ГЗ) - Херсонський кавун. Його отримали баштанні агрокультури, вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського регіону. Це території Скадовського, Херсонського, Каховського районів Херсонської області.

Географічне зазначення - це назва або позначення, які ідентифікують товар за його походженням з певної території, країни, регіону або місцевості. І передбачає певну особливу якість, репутацію та інші споживчі характеристики, які значною мірою пов'язані із його географічним походженням.

Чим особливий саме Херсонський кавун? Він характеризується високим рівнем цукру і щільним мʼякушем. Тобто, солодкий, соковитий і хрусткий. Шкірка кавуна — зелена з блідо-зеленими смужками. А серединка — від рожевого до насичено червоного. Такий кавун надзвичайно смачний та ароматний.

"Реєстрація Херсонського кавуна як географічного зазначення є важливою подією для нашого аграрного сектору. Кавун, вирощений на піщаних ґрунтах Таврійського регіону, отримав визнання за свою унікальність і став символом стійкості та відданості українських фермерів, які працюють навіть у складних умовах. Цей статус надає виробникам додаткові переваги, підвищуючи їх конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному ринках. Місцеві громади отримають додаткові податкові надходження, що сприятиме економічному розвитку регіону. Для споживачів це гарантія високої якості та безпеки продукції", - пояснив значення цього рішення заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів. 

Херсонський кавун є прикладом того, як традиційні продукти можуть стати брендами, що представляють Україну на світовій арені.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Альтман: "Будь ласка" і "Дякую" для ChatGPT коштують OpenAI мільйони
Ввічливість до штучного інтелекту обходиться в мільйони доларів
2 хв на прочитаннягодина тому
Китай б'є рекорди імпорту канадської нафти, ігноруючи американську
Китай обрав іншого імпортера нафти на тлі торговельної напруженості зі США
2 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне
Суд зупинив будівництво електростанції під Києвом, яку зводять для "Укренерго"
2 хв на прочитання3 години тому
Зображення створене ШІ
Стратегії подолання поганого настрою: прості і ефективні методи
2 хв на прочитання4 години тому
Світло, яке відчувається: створюємо атмосферу в будинку за допомогою LED-освітлення
7 хв на прочитання5 годин тому
Міноборони створює єдиний реєстр цивільних психологів для допомоги військовослужбовцям
2 хв на прочитання6 годин тому
Великдень 2025: єдність християнського світу та завершення Великого посту
4 хв на прочитання7 годин тому
Можна втратити зір, отримавши подряпину від кота: ось від чого застерігають лікарі
3 хв на прочитання9 годин тому