Догори
Дати відгук

Фахівці назвали корисний перекус для зниження цукру в крові

Діабет 2 типу характеризується відсутністю ефективних природних механізмів регулювання рівня цукру в крові.

1 хв на прочитання29 Червня 2022, 13:34
Поділитись:

Поліпшувати та контролювати показники цукру в крові діабетикам допомагає їжа, певні продукти. Дослідження показали, що невеликий перекус може спричинити зниження рівня цукру в крові протягом кількох тижнів, про це пише журнал The Review of Diabetic Studies: за його даними, одним із продуктів, який може сприяти помітному зниженню рівня цукру в крові, є фісташки.

В результаті вчені зробили висновок про позитивний ефект цих горіхів.

«Перекуси фісташками допомагають знижувати рівень глюкози в крові натще, благотворно впливають на глікемічний контроль, артеріальний тиск, ожиріння та маркери запалення у пацієнтів з діабетом», – заявили дослідники.

Експерти нагадують, що горіхи також характеризуються низьким глікемічним індексом, який відображає швидкість, з якою організм засвоює вуглеводи.

Є дані про те, що додавання горіхів до їжі, багатої на вуглеводи (хліб, макарони) може уповільнювати їх засвоєння, дозволяючи уникнути різких і сильних стрибків рівня цукру в крові.

Відомо,у Львові італійський хірург врятував підлітка, який після обстрілу вокзалу Краматорська мав глибокі рани.

 

 

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитанняВчора