Лейбл "виготовлено за участі штучного інтелекту" потенційно міг стати двигуно реклами і торгівлі. Але це, можливо, буде у майбутньому. Поки ж абревіатура ШІ, а в англійському варіанті - АI, радше відлякує пересічних споживачів, аніж приваблює їх.
Вчені Університету штату Вашингтон опитали понад 1000 дорослих американців, щоб оцінити вплив розкриття інформації про штучний інтелект на поведінку споживачів. Результати показали, що продукти зі згадкою ШІ в описанні отримали меншу популярність серед людей.
У дослідженні використовували описи різних категорій продуктів та сервісів. Одним із таких продуктів був розумний телевізор, в описі якого в одній версії згадувався ШІ, а в іншій – ні. Група опитуваних, яка бачила згадку ШІ, виявила набагато менше бажання придбати продукт, ніж група без цієї згадки.
Штучний інтелект сприймали найбільш негативно, коли йшлося про продукти та сервіси з високим ступенем ризику, такі як дорога електроніка, медичні пристрої чи фінансові сервіси. У таких випадках згадка ШІ мала лише негативний вплив. Покупці не готові ризикувати ні своїм гаманцем, ні особистою безпекою.
"І це відповідь суспільства на засилля драматичних фільмів про непрості взаємини людини і штучного інтелекту. Споживачі вже не раз "прожили" на екрані сцени негативного впливу розумної техніки, роботів на їхнє життя. Пригодницькі фільми, драми, наукова фантастика виховали нас такими, що ми вже увімкнули "режим очікування" біди. І намагаємося відгородити себе від можливих проблем", - підсумували науковці своє дослідження.
Більше новин читайте на GreenPost.