Догори
Дати відгук

Чим краще снідати, щоб знизити рівень холестерину

Ви можете вибрати безліч рослинних варіантів клітковини на сніданок, які допоможуть знизити «поганий» холестерин.

1 хв на прочитання11 Червня 2022, 06:50
Поділитись:

Якщо ви шукаєте легкої зміни способу життя, яке вплине на зниження рівня холестерину, зверніть увагу на вівсяні пластівці.

“Вівсянка дає найбільшу кількість розчинної клітковини на порцію від трьох до чотирьох грамів, і дослідження показали, що вона допомагає знизити рівень холестерину ЛПНЩ (ліпопротеїнів низької щільності) майже на 10% при щоденному вживанні”, – каже Ембер Інгрем, доктор медичних наук, дієтолог з Університету штату Огайо, Медичний центр Векснера.

Розчинна клітковина, один із двох типів харчових волокон, є водорозчинною, що означає, що вона вбирає воду, проходячи через систему травлення. Це збільшує обсяг випорожнення, тому у вас не буде запору, і, як показують дослідження, знизиться так званий «поганий» рівень холестерину ЛПНЩ у кровотоку.

Інша клітковина, нерозчинна, у незмінному вигляді проходить через кишечник і допомагає у процесі травлення. Нам потрібні обидва типи. Американська кардіологічна асоціація рекомендує отримувати від 25 до 30 г клітковини на день з різних джерел їжі.

Метааналіз 243 досліджень харчових волокон, опублікованих у The Lancet, підтверджує цю рекомендацію. Було виявлено «дуже сильний взаємозв’язок» між більш високим споживанням клітковини та такими перевагами для здоров’я, як нижча маса тіла, холестерин, артеріальний тиск та рівень цукру в крові, а також зниження ризику смерті від хвороб серця, діабету, інсульту та деяких видів раку. 

До слова, названі корисні для здоров’я серця продукти.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора