Догори
Дати відгук

Чи захищає вітамін D від застуди та грипу

Австралійські вчені дійшли до несподіваних висновків.

1 хв на прочитання14 Січня 2021, 22:56
Поділитись:

Вітамін D захищає хворих на ковід і полегшує симптоми хвороби, а чи має він таку ж дію в разі застуди та грипу? Австралійські науковці вирішили це з'ясувати та провели декілька досліджень, повідомляє науковий журнал The Lancet Diabetes and Endocrinology.

Дослідження добавок вітаміну D під керівництвом QIMR Berghofer показало, що вони не захищають більшість людей від застуди, грипу та інших гострих респіраторних інфекцій. Однак воно довело, що добавки можуть скоротити тривалість хвороби та полегшити вірусні захворювання.

Дослідники проаналізували дані про стан здоров'я 16 000 австралійців у віці від 60 до 84 років, які брали участь у дослідженні D-Health під керівництвом QIMR Бергхоферского інституту медичних досліджень.

Учасникам давали капсулу з 60 000 міжнародних одиниць вітаміну D або плацебо щомісяця протягом п'яти років. Вони заповнювали річні звіти про стан здоров'я.

Провідний дослідник і керівник групи з етіології й профілактики раку QIMR Berghofer професор Рейчел Ніл сказала, що учасники, які одержували добавки з вітаміном D, повідомили, що у них симптоми застуди та грипу спостерігалися трохи менше часу, ніж в учасників, які не вживали вітамін. У них також спостерігалися важкі симптоми протягом меншого часу, і їм було потрібно менше ліків, щоб подолати хворобу.

Результати показують, що вітамін D може трохи зміцнювати імунну систему. Але додавання вітаміну в цілому навряд чи захистить людей від ГРВІ.

Нагадаємо,що про те, які ліки рятують важкохворих на COVID-19, розповіла головний інфекціоніст.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання5 годин тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання7 годин тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання8 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання9 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора