Догори
Дати відгук

Чи шкідливо для серця вживати їжу на самоті?

Нове дослідження показує, що споживання їжі на самоті може призвести до загострення деяких хвороб.

1 хв на прочитання10 Червня 2022, 20:00
Поділитись:

Дослідження, опубліковане в журналі Menopause, виявило, що жінки, які вживали їжу на самоті, скаржилися на біль або дискомфорт у грудній клітині, мали підвищений артеріальний тиск.

Щоб з’ясувати, чи впливає лише харчування на ризик розвитку серцево-судинних захворювань, дослідники використали дані про 590 жінок у віці від 65 років.

Учасниць поділили на 2 групи: ті, хто вживав їжу на самоті, та ті, хто робив це в компанії друзів чи родичів.

Проаналізувавши отримані дані, експерти дійшли висновку, що ризик розвитку серцево-судинних захворювань підвищується на 3% у жінок похилого віку, і не тільки. Вони вважають, що їсти на самоті не корисно і молодим жінкам.

Крім того, коли люди перебувають у депресії через брак спілкування, вони з більшою ймовірністю зроблять вибір на користь нездорової їжі. За даними Центру контролю та профілактики захворювань (CDC), всі ці фактори можуть негативно вплинути на здоров’я серця.

До слова, приголомшливий успіх у випробуванні ліків: вперше в історії медицини всі ознаки раку зникли.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Спалах сказу на Закарпатті: у виснаженого собаки з гори Пікуй підтвердили вірус
На Закарпатті лабораторно підтвердили сказ у собаки, знайденого на горі Пікуй
1 хв на прочитання47 хвилин тому
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання3 години тому
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання5 годин тому
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання7 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання8 годин тому
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора