Догори
Дати відгук

Чотири кроки, які допоможуть запобігти розвитку діабету

Цукровий діабет може розвинутись через безліч факторів, включаючи неправильне харчування

2 хв на прочитання06 Липня 2022, 06:50
Поділитись:

З кожним роком зростає кількість людей, які страждають на цукровий діабет. Однак є кілька способів, які значно зменшать ризик розвитку цієї небезпечної хвороби. На думку вчених, потрібно виконати чотири кроки.

  1. Зменшити кількість продуктів з доданим цукром, а також їжі, що зазнала технологічної обробки. Річ у тому, що обидва ці різновиди продуктів в організмі перетворюються на цукор. Дослідження 2019 року, результати якого опубліковані у виданні JAMA Internal Medicine, показало, що між продуктами харчування глибокої обробки (на зразок солодких пластівців, курячих нагетсів тощо) та ризиком виникнення діабету є зв’язок. Так, якщо люди починають їсти на 10 відсотків більше подібних продуктів, то ймовірність розвитку цього захворювання у них підвищується на 15 відсотків.
  2. Забрати з раціону напої з доданим цукром. Наприклад, солодку воду з газуванням. До того ж вчені відзначають, що такі напої здатні стати причиною безлічі проблем зі здоров’ям: появи зайвої ваги, розвитку ожиріння, хвороб нирок, серця та ін.
  3. Дотримуватися особливої ​​дієти. Вона повинна включати фрукти, овочі, цільнозернові, пісний білок (жирна риба), правильні жири (горіхи, авокадо, оливкова олія). Один із прикладів такого харчування – середземноморська дієта. Це підтверджують дані, отримані в ході дослідження 2020 (опубліковані у виданні Nutrients).
  4. Регулярно займатись спортом. Фізична активність дозволяє організму краще контролювати рівень інсуліну. Дослідження, проведене Національним інститутом здоров’я, показало, що навіть пів години щоденної активності низької інтенсивності (наприклад, ходьби) разом із дієтою, що містить мало жирів, дозволяють на 58 відсотків знизити ризик розвитку діабету другого типу.

Матеріали характеру новин не можна прирівнювати до призначення лікаря. Перед ухваленням рішення порадьтеся з фахівцем.

До слова, вплив спеки на серце та судини: як знизити навантаження.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора