Розробники BMW вирішили не морочитися з розробкою нового кузова і зробили електромобіль на основі існуючої серійної моделі: новий BMW iX3 - це модифікація нинішнього «ікс-третього» на плафторми CLAR. Але для самої компанії важливіше, що це перша серійна модель з електричною силовою установкою п'ятого покоління.
Як пише autoreview.ru, ціна в Німеччині вже оголошена: мінімум 68 тисяч євро. Це чимало, адже повнопривідний Audi e-tron коштує від 67400 євро, а Mercedes-Benz EQC - від 69500 євро.
Візуальних відмінностей електрокроссовера від бензинових і дизельних побратимів не так вже й багато: це нові бампери, «глухі» ніздрі і контрастні декоративні вставки. У стандартну комплектацію входять 19-дюймові аеродинамічні колеса, покликані зменшити витрату електрики. Хоча підсумковий коефіцієнт аеродинамічного опору Cd у «електрички» трохи нижче, ніж у звичайного BMW X3: 0,29 замість 0,30.
Батарейний варіант «ікс-третього» має тільки задній привід, тоді як електричні кросовери Audi, Mercedes і Jaguar завжди повнопривідні. Віддача єдиного електромотора - 286 к.с. і 400 Нм, тобто в табелі iX3 розташується між бензиновими версіями xDrive30i (252 к.с., 350 Нм) і M40i (354 к.с., 500 Нм).
До «сотні» електромобіль може розігнатися за 6,8 с проти 6,4 с у версії xDrive30i. Максимальна швидкість обмежена електронікою: 180 км / год. Споряджена маса - 2185 кг.
Літій-іонна тягова батарея ємністю 80 кВт год розташована під підлогою, і її повинно вистачити на 460 км пробігу по циклу WLTP. Від зарядної станції потужністю 150 кВт батарею можна зарядити на 80% за 34 хвилини, хоча таку «розетку» навіть в Європі ще пошукати. У базову комплектацію включена адаптивна пружинна підвіска.
Інтер'єр електромобіля в цілому такий же, як у «звичайного» BMW X3, але віртуальна комбінація приладів є «в базі», і вона така ж, як у більш свіжих моделей компанії. У стандартній комплектації також світлодіодні фари, трьохзонний клімат-контроль, панорамний дах, електропривод п'ятої двері і багато іншого. Багажник у електромобіля менше, ніж у версій з ДВС: 510 літрів замість 550, а зі складеним заднім диваном - 1560 літрів проти 1600.
А ще з моделлю iX3 в компанії BMW пішли на виробничий експеримент. Випускати ці машини будуть не в Німеччині або США, а тільки на китайському спільному підприємстві BMW Brilliance в Шеньяні.
Електромобілі місцевого виробництва стануть поставляти в країни Європи і Азії, продажі почнуться восени.
Нагадаємо, американська компанія Tesla, орієнтована на дизайн, виготовлення та продаж електромобілів і компонентів до них, стала найдорожчим автовиробником у світі.