Догори
Дати відгук

Австрійська Voestalpine виготовила першу у світі рейку на водні

Це історичний етап на шляху до декарбонізації галузі.

2 хв на прочитання3 години тому
Фото voestalpine Фото voestalpine
Поділитись:

Австрійська металургійна компанія Voestalpine оголосила про історичне досягнення — виготовлення першої у світі залізничної рейки на основі водню. Інноваційний продукт було створено на майданчику компанії в Донавіці зі суміші металобрухту та заліза, відновленого за допомогою «зеленого» водню, що дозволило повністю відмовитися від викопного палива та уникнути викидів CO2.

Як це було зроблено?

Процес створення унікальної рейки відбувався на кількох дослідних майданчиках компанії:

  • Спершу на дослідному заводі HYFOR було вироблено залізо за допомогою водню.
  • Потім у металургійному центрі TechMet цю сировину сплавили з металобрухтом.
  • Готову продукцію прокатали на сусідньому рейкопрокатному стані.

Перша у світі «воднева» рейка вже знайшла своє практичне застосування — її встановили на центральному вокзалі австрійського міста Лінц.

«Виробництво першої у світі рейки, відновленої воднем, – це історичний етап. Ми чітко дотримуємося нашого плану трансформації сталеливарного виробництва через ініціативу greentec steel», – зазначив генеральний директор Voestalpine Герберт Айбенштайнер.

Технологія водневої металургії передбачає використання «зеленого» водню для відділення кисню від залізної руди, в результаті чого утворюється лише водяна пара, а не вуглекислий газ.

Voestalpine планує вже з 2027 року ввести в експлуатацію електродугові печі, що працюватимуть на «зеленій» електроенергії, на своїх основних майданчиках у Лінці та Донавіці, що є частиною їхньої довгострокової стратегії декарбонізації.

«Створення високоякісної сталі з низьким вмістом CO2 – одне з найскладніших завдань на шляху до декарбонізації. Наша мета – формувати сталу мобільність майбутнього», – підкреслив член правління Voestalpine Франц Кайнерсдорфер.

Ця інновація встановлює нові світові стандарти у «зеленому» виробництві сталі та розвитку екологічно чистої транспортної інфраструктури.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost