Догори
Дати відгук

5 способів зменшити рівень цукру у крові під час сніданку

Часто підтримка самопочуття зводиться до дотримання дієти

3 хв на прочитання18 Листопада 2022, 10:30
Поділитись:

Цукровий діабет 2 типу іноді може здаватися важким станом, з яким потрібно боротися. Часто підтримка самопочуття зводиться до дотримання дієти, у тому числі під час сніданку.

Як зменшити рівень цукру у крові під час сніданку

Деякі кажуть, що сніданок - це найважливіший прийом їжі за день. Це, безумовно, вірно для мільйонів людей із діабетом 2 типу у всьому світі.

Дослідження показують, що збалансована їжа вранці може допомогти підвищити стабільний рівень глюкози в крові протягом дня.

І будь-яка людина з загальним захворюванням буде знати, що підтримання рівня цукру в крові в бажаному діапазоні є ключем до уникнення будь-яких короткострокових або довгострокових проблем.

Крупи і молоко

Якщо ви вже насолоджуєтеся кашею з молоком на сніданок, ви будете раді знати, що ви на правильному шляху.

У 2018 році вчені виявили, що починати день з молочної їжі з високим вмістом білка може допомогти уникнути діабету 2 типу і навіть схуднути.

Команда з університетів Гвельфа і Торонто виявила, що вживання молока з пластівцями на сніданок знижує рівень глюкози в крові більше, ніж вживання води.

Цільнозерновий тост і намазка

Якщо ви любите грінки вранці, просто зупиніться на цільнозернових продуктах.

Йогурт

Ще один чудовий спосіб почати день з йогурту, але тільки певного виду. Багато йогуртів містять багато цукру.

Лікарі рекомендують купувати несолодкий грецький або натуральний йогурт і підсолоджувати його свіжими фруктами.

Вівсяна каша

Вівсяна каша є прекрасним вибором для деяких людей з цукровим діабетом 2 типу, оскільки має нижчий глікемічний індекс.

Овес також має хороший вміст клітковини, яка є ключовою для підтримки ваги та здоров’я травлення, а також може захищати серце, що важливо, оскільки люди з діабетом 2 типу схильні до серцевих захворювань.

З вівсяних пластівців можна приготувати теплу кашу і посипати свіжими фруктами, наприклад, малиною. Але важливо купувати звичайний цільнозерновий овес.

Клітковина

Збільшення кількості клітковини у раціоні може допомогти впоратися з діабетом. Є кілька способів зробити це під час сніданку.

Додайте більше фруктів і овочів, щоб збільшити споживання клітковини. Це, наприклад, ягоди, сухофрукти або половина банана до каші або помідори на грилі до яєць на тості. Використовуйте горіхи або горіхове масло поверх йогурту, каші або смузі.

Вибирайте каші для сніданку на основі вівса, висівок або цільнозернових, а також цільнозерновий хліб.

Клітковина важлива для дієти кожного, але, безумовно, важливо для тих, хто страждає на цукровий діабет 2 типу, оскільки цей стан підвищує ризик серцевих захворювань.

Лікарі рекомендують перейти з білих тостів на цільнозернові, наприклад насінний, зерновий, лляний.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання2 години тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання28 хвилин тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання4 години тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора