"4 з 5 членів носять пластик": екологи випустили пародію на рекламу Calvin Klein
Активісти використали впізнаваний стиль культової реклами білизни Calvin Klein, замінивши чоловічі геніталії пластиковими пляшками.

Кампанія, створена у співпраці з агенцією Worth Your While, має на меті вплинути на переважно чоловіків-делегатів Глобального договору ООН про пластик, переговори щодо якого проходять у Женеві. Ідея полягає в тому, щоб вдарити по стереотипах про "токсичну маскулінність", де турбота про екологію часто асоціюється з "жіночністю".
Активісти посилаються на нещодавні дослідження, які показали, що мікропластик присутній у 80% зразків тканин пеніса/яєчок та 100% зразків сперми, які були протестовані. Ці мікрочастинки пов'язують зі зниженням кількості сперматозоїдів та, як наслідок, чоловічої фертильності.
Креативне рішення
Кампанія складається з серії чорно-білих фотографій, знятих відомим фешн-фотографом Дереком Гендерсоном, який сатирично спародіював свій власний стиль, відомий за роботами для Vogue та Louis Vuitton. На знімках мускулисті чоловіки позують у боксерських шортах, але замість чоловічих органів у їхній білизні – пластикові пляшки. На поясах білизни замість логотипу бренду розміщені гасла: «Наскільки токсична ваша маскулінність?» та «4 з 5 членів носять пластик».
Білборди з цими зображеннями будуть розміщені у ключових місцях Женеви, щоб привернути увагу світових лідерів під час переговорів, а також у Данії. Кампанія також поширюється у соціальних мережах із закликом до дії та хештегом #PackingPlastic.
Таким чином, екологи намагаються "перевернути наратив" і донести до чоловічої аудиторії, що проблема забруднення пластиком – це не абстрактна турбота про планету, а пряма загроза їхньому здоров'ю та маскулінності.
Більше новин читайте на GreenPost.







