Догори
Дати відгук

2 популярні напої, які можуть підвищувати тиск

Людям треба дивитись не тільки на те, яку їжу вони їдять, а й на те, що вони п'ють.

1 хв на прочитання20 Жовтня 2022, 08:11
Фото: Дзеркало тижня Фото: Дзеркало тижня
Поділитись:

 Дослідження показали, що пацієнтам слід скоротити споживання солодких газованих напоїв та алкоголю, якщо вони сподіваються знизити ризик розвитку гіпертонії.

Обмеження споживання цих напоїв також допоможе знизити показники артеріального тиску, якщо ви вже страждаєте від високого кров'яного тиску.

За словами Лівей Чен, доктора медичних наук, доцента епідеміології у Школі громадського охорони здоров'я Університету штату Луїзіана у Новому Орлеані: "Зменшення споживання газованих напоїв покращить ваш кров'яний тиск".

Доктор Чен брала участь у дослідженні, під час якого, зменшивши споживання газованих напоїв удвічі, учасники побачили зниження систолічного артеріального тиску на 1,8 пункти та діастолічного тиску на 1,1 пункти.

Сечова кислота також відіграє роль. Цукор підвищує рівень сечової кислоти, що, як було показано, підвищує високий кров'яний тиск.

Якщо ви маєте високий кров'яний тиск, уникайте вживання алкоголю або вживайте алкоголь тільки в помірних кількостях.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Законопроєкт № 15300: Кабмін пропонує створити подвійну систему пенітенціарних інспекцій
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання2 години тому
Сон в обіймах гір: вибираємо спальний мішок для найсолодших ночей
Сон в обіймах гір: вибираємо спальний мішок для найсолодших ночей
4 хв на прочитання4 години тому
День сонцезахисних окулярів: користь та шкода для очей
Критерії свідомого вибору: маркування UV400 та оптичні властивості як гарантія безпеки для очей
3 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день безпеки харчових продуктів: мета та важливість
Сучасні виклики логістики харчових продуктів: від контролю виробництва до культури споживання
2 хв на прочитанняВчора
На Одещині у ставку знайшли тіла двох зниклих дівчат-підлітків
1 хв на прочитання06 Червня 2026
«Скринінг здоров’я 40+»: як не втратити виділені кошти на медичне обстеження
3 хв на прочитання05 Червня 2026
Червоний рівень небезпеки: планету накрила магнітна буря
1 хв на прочитання04 Червня 2026
До програми «Доступні ліки» додадуть 51 нову назву для лікування серця та судин
2 хв на прочитання04 Червня 2026
Більше з GreenPost
На річці Ваал виловлено гігантського сома завдовжки 249 см
У Нідерландах упіймали гігантського сома вагою в рекордні 249 см
1 хв на прочитання45 хвилин тому
Україна повідомила МАГАТЕ про атаку дрона на сховище ядерного палива ЧАЕС
Україна повідомила МАГАТЕ про атаку дрона на сховище ядерного палива ЧАЕС
2 хв на прочитання5 годин тому
ФОТО: ілюстративне / bukischool
Глобальний клич: людство закликають захистити океан від екологічної катастрофи
1 хв на прочитання7 годин тому
Тернопільські кінологи знайшли в полі та передали медикам поранену косулю
Тернопільські кінологи знайшли в полі та передали медикам поранену косулю
2 хв на прочитанняВчора
Штучний інтелект проти тривог та воднева енергетика: юні українські науковці вибороли 16 нагород у Польщі
2 хв на прочитанняВчора
Канада досліджує сукупний вплив триазольних пестицидів на здоров'я людини
2 хв на прочитанняВчора
Офіційний статус курорту та справедливі податки: Одеса додатково отримуватиме 300 млн грн щороку
1 хв на прочитанняВчора
Оголошено 37 аукціонів на розмінування на понад 760 млн грн угідь
1 хв на прочитанняВчора