Догори
Дати відгук

Знайдено простий продукт, що швидко знижує холестерин

В ньому є дуже багато клітковини, корисних жирів та білка.

2 хв на прочитання19 Вересня 2023, 12:43
Поділитись:

Автор популярного видання Daily Express Діана Бунтажова повідомила про те, що волоські горіхи – справжня криниця вітамінів. Також саме вони допомагають швидко привести до норми рівень холестерину і навіть знижують ризик розвитку серцево-судинних захворювань.

– Горіхи – не тільки універсальний перекус, що чудово поєднується не тільки з ситними, але і з солодкими продуктами, – розповіла вона. – У них дуже багато клітковини, корисних жирів та білка.

Експерти компанії Heart UK розповіли про те, що в горіхах дуже багато ненасичених і мало насичених жирів, адже саме таке поєднання допомагає контролювати рівень холестерину.

– Заміна джерел насичених жирів їжею, в якій містяться поліненасичені жирні кислоти (ПНЖК), наприклад – тими ж волоськими горіхами, здатна помітно зменшити загальний і поганий холестерин, – пояснила дієтолог-консультант у компанії California Walnuts. Каже Шан Портер (Sian Porter).

Так, дієта, багата ПНЖК, захищає від несприятливих наслідків прийому їжі з підвищеним вмістом насичених жирів (НЖК) через суттєву стимуляцію метаболізму жирів та зменшення рівня холестерину та тригліцеридів.

Потужною речовиною, яка також є в волоських горіхах, є клітковина. Саме вона не дає частині холестерину потрапляти у кровотік.

Крім двох цих важливих факторів, волоські горіхи виступають єдиним різновидом горіхів, де можна знайти велику кількість незамінних рослинних Омега-3 – альфа-ліноленовою кислотою (АЛК).

У 30 грамах цього продукту – майже 2,7 г АЛК.

– За даними дослідження, перевіреного Європейським агентством безпеки харчових продуктів (EFSA), АЛК допомагають підтримувати нормальний рівень холестерину в крові, – уточнила експерт.

За даними результатів дослідження у виданні Nutrition Reviews, саме АЛК з волоських горіхів зумовлюють позитивний вплив цього продукту на холестерин у крові.

Як повідомив дієтолог, лише однієї жмені волоських горіхів – майже 30 г щодня – цілком достатньо для того, щоб рівень холестерину зменшився.

– Зменшенню рівня холестерину сприяють кілька факторів, тоді як рівень їхнього впливу варіюється, – уточнила Портер. – Ми провели одразу кілька досліджень різної тривалості. Але, якщо є волоські горіхи щодня, то вже за півтора місяця ви точно помітите покращення.

Оскільки високий рівень холестерину – головний чинник ризику виникнення хвороб серця, зокрема – інсульту, горіхи можуть виявитися дієвим засобом профілактики.

– Дослідження Predimed продемонструвало нам, що середземноморська дієта, яка включає різні дерев’яні горіхи, допомагає знизити ризик серцево-судинних недуг на 30%, а ризик інсульту – на 46%, – підсумувала експерт.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання3 години тому
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання4 години тому
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання13 годин тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання18 годин тому
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитання3 години тому
Фото ілюстративне: Kenny Goossen _ Unsplash
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитання6 годин тому
Катаріна Матернова. Фото: Укрінформ
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитання6 годин тому
Фото з відкритих джерел
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитання7 годин тому
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитання9 годин тому
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання9 годин тому
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання12 годин тому
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання15 годин тому