Догори
Дати відгук

Знай свої права: реклама і діти, пояснюють у Держспоживчслужбі

За порушення законодавства про рекламу передбачена дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна та кримінальна відповідальність

2 хв на прочитання09 Вересня 2024, 16:36
Вплив реклами на формування вподобань Вплив реклами на формування вподобань
Поділитись:

Вплив реклами на формування вподобань і звичок дорослих людей дуже вагомий. Але особливо значному впливу піддаються саме діти, тому важливо створити умови, в яких вони будуть захищені від маніпуляцій в сфері реклами і будуть отримувати інформацію, що сприятиме формуванню правильних цінностей та здорових звичок.

З цією метою статтею 20 Закону України «Про рекламу» забороняється реклама:

  • з використанням зображень дітей, які споживають або використовують продукцію, призначену тільки для дорослих чи заборонену законом для придбання або споживання дітьми;
  • з інформацією, яка може підірвати авторитет батьків, опікунів, піклувальників, інших законних представників дитини, педагогів та довіру до них дітей;
  • з вміщенням закликів до дітей придбати продукцію або звернутися до третіх осіб з проханням зробити покупку;
  • з використанням зображень (включно з графічними) застосування справжньої або іграшкової вогнепальної зброї, вибухових пристроїв, крім соціальної реклами, яка охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на профілактику правопорушень, забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, популяризацію патріотичного виховання (обмеження не застосовується до соціальної реклами, спрямованої на популяризацію воєнізованих та військових формувань у складі державних органів та на патріотичне виховання, а також до реклами та анонсів аудіовізуальних творів).

До того ж, реклама не повинна містити зображення дітей у небезпечних ситуаціях чи за обставин, що у разі їх імітації можуть завдавати шкоди дітям або іншим особам, а також інформації, здатної викликати зневажливе ставлення дітей до небезпечних для здоров’я і життя ситуацій.

За порушення законодавства про рекламу передбачена дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна та кримінальна відповідальність відповідно до статті 27 Закону України «Про рекламу».

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Їжа без жорстокості: чому світ переходить на веганство. Фото з відкритих джерел
Їжа без жорстокості: чому світ дедалі частіше обирає веганство
2 хв на прочитання8 годин тому
Боротьба з порушеннями: 3,6 млн грн штрафів за антитютюновий закон
Боротьба з порушеннями: 3,6 млн грн штрафів за антитютюновий закон
1 хв на прочитанняВчора
Фото: saintmichaelservices.ch.
Гепатит як «бонус» до служби: чи достатньо не займатись незахищеним сексом і не користуватися чужою зубною щіткою
8 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Класична музика допомагає очам: нове дослідження з Бразилії
1 хв на прочитанняВчора
Чайний ґайд: що додати в горнятко, щоб зігрітися та подолати осінню втому
2 хв на прочитання30 Жовтня 2025
Мінветеранів розширює медичні та соціальні можливості
2 хв на прочитання30 Жовтня 2025
"Стільці над головою": одесити вимагають реформи системи, де звільнення стає захистом для кривдників дітей
3 хв на прочитання30 Жовтня 2025
Науковці встановили вік, коли люди почуваються найменш задоволеними життям
2 хв на прочитання30 Жовтня 2025
Більше з GreenPost