Застосунок «Дій вдома»: як знятися із самоізоляції та що робити, якщо припинити самоізоляцію не вдалося (інфографіка)

2 хв на прочитання25 Травня 2021, 17:35

А також куди звертатися щодо технічних проблем.

Застосунок «Дій вдома» було розроблено у квітні 2020 року. Його завдання — моніторити дотримання самоізоляції під час карантину. Двотижневе перебування під наглядом «Дій вдома» є альтернативою ПЛР-тесту для тих, хто перетнув кордон. Також цей застосунок використовують контактні та просто ті, хто має перебувати на самоізоляції.

Моніторинг здійснюється через зняття у випадковий період часу геолокації та FaceID. Людина, яка встановила «Вдома», отримує регулярні повідомлення в довільні проміжки часу протягом дня. Після цього в неї є 15 хвилин, щоб надіслати своє актуальне фото, які співставлять зі світлиною, зробленою під час встановлення мобільного застосунку. Причому якщо на першій фотографії були якісь аксесуари (окуляри, маска тощо), то вони мають бути і на подальших фото.

У роботі «Вдома» можливо багато збоїв, до яких потрібно бути готовими. Наприклад:

У випадку виникнення технічних збоїв у роботі застосунку «Дій вдома» слід звернутися до служби підтримки.

Що потрібно зробити, аби достроково припинити самоізоляцію?

Крок 1. Зробити ПЛР-тест на COVID-19. Якщо його результат негативний, переходити до подальших кроків.

Крок 2. Звернутися до медичного закладу або лабораторії, які робили ПЛР-тест, із заявою, щоб вони внесли на електронну платформу результат тесту та номер телефону, до якого прив’язано застосунок. Внесені дані автоматично синхронізуються із застосунком «Дій вдома» приблизно протягом години, і людину вимикають у базі. Тоді у застосунку з’явиться повідомлення, й у меню стане активною кнопка «Вийти». Варто лише натиснути на неї — і  самоізоляцію завершено.

Якщо ж таке повідомлення не з’явилося, потрібно переходити до кроку 3.

Крок 3. Звернутися до лабораторії чи медзакладу, які вносили дані на платформу, щоб вони перевірити коректність цих даних та в разі потреби виправити помилки.

Нагадаємо, в Україні працює проект «Мій телефонний друг»: підтримка самотніх людей під час пандемії.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: