Догори
Дати відгук

Високий холестерин: три напої для його зниження

Допомогти уникнути небезпечних станів можуть певні напої.

2 хв на прочитання17 Грудня 2021, 08:11
Напій Напій
Поділитись:

Високий рівень «поганого» та загального холестерину збільшує ризик серцевих захворювань та інсульту. Це пов’язано з тим, що холестерин може осідати на стінках артерій і обмежувати приплив крові до життєво важливих органів, наприклад, до серця та мозку. Вирішальну роль у зниженні рівня холестерину відіграє правильне харчування.  

Зелений чай

Він містить найвищий рівень антиоксидантів, відомих як поліфеноли. Дослідники вважають, що ці сполуки в зеленому чаї перешкоджають всмоктуванню холестерину в кишківнику та посилюють його виведення з організму. 

Метааналіз, заснований на 31 дослідженні й опублікований у журналі Nutrition показав, що споживання зеленого чаю значно знижує загальний холестерин і холестерин ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) як у людей з нормальною вагою, так і з надмірною.

Ягідний сік

Ягоди дають змогу знизити рівень холестерину ЛПНЩ у крові, деякі з них більш ефективні за своїми властивостями. У дослідженні, проведеному Каліфорнійським університетом у Дейвісі, фахівці виявили, що ожина виявилася більш ефективною, за нею слідували малина, чорниця та полуниця. Регулярне вживання цих ягід або соку з них може позитивно позначитися на здоров’ї.

Імбирний чай

Імбир століттями використовувався в медицині для лікування таких проблем зі здоров’ям, як нудота і діарея. Попередні дослідження також показують, що це може допомогти знизити рівень тригліцеридів, «поганого» та загального холестерину, а також запобігти атеросклерозу.

Згідно з даними медичного центру Університету Мериленду, рекомендується вживати не більше 4 г імбиру на день. Також слід пам’ятати, що імбир може викликати печію.

Нагадаємо, лікарі назвали захворювання, які можна «помітити» по очах.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання2 години тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання26 хвилин тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання4 години тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора