Догори
Дати відгук

Які напої полегшать перебіг діабету

Лікарі радять їх пити щодня

1 хв на прочитання10 Лютого 2021, 23:50
Два напої полегшать перебіг діабету Два напої полегшать перебіг діабету
Поділитись:

Розвиток діабету 2 типу та його ускладнення сильно залежать від того, які продукти та напої вживає людина. Дослідники виявили, що людям з діабетом 2 типу можуть бути дуже корисні два напої, споживання яких знижує ризик серцевих захворювань, які часто виникають як ускладнення цукрової хвороби. Повідомляє Express Health.

Томатний сік

«Людям з діабетом 2 типу томатний сік допомагає зменшити ймовірність появи серцевих захворювань. Вчені виявили, що його вживання протягом трьох тижнів розріджує кров та перешкоджає появі тромбів», - говорять медики.

Фахівці пояснюють, що діабетики складають категорію пацієнтів з підвищеною схильністю до згортання крові. Томатний сік, своєю чергою, знижує агрегацію тромбоцитів. Подібна властивість йому забезпечує насиченість речовиною лікопіном, яка знижує запалення, які зачіпають серцево-судинну систему.

Чорний чай

Ще один напій, що допомагає знизити ризик небезпечних ускладнень, що викликаються розвитком діабету. Дослідження професора Пітера Кліфтона (Університет Південної Австралії в Аделаїді) виявило позитивний вплив на рівень цукру в крові поліфенолів — біологічно активних сполук чорного чаю.

Зокрема, було встановлено, що пиття чорного чаю сприяє зниженню рівня глюкози в крові у здорових людей і пацієнтів з предіабетом.

Також дослідники зробили висновок, що завдяки букету поліфенолів та інших з'єднань чорного чаю, його пиття покращує показники рівня інсуліну, а це дуже важливо при схильності до діабету.

Раніше ми розповідали, як впливає кіберспорт на здоров'я людей.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання5 годин тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання7 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання11 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитання29 хвилин тому
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитання3 години тому
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання4 години тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання6 годин тому
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання8 годин тому
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання9 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання10 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання12 годин тому