Догори
Дати відгук

Які фіолетові фрукти та овочі можуть захистити від діабету

Їх склад перешкоджає утворенню пухлин.

1 хв на прочитання22 Вересня 2023, 16:34
Поділитись:

За словами дослідників з Університету Турку у Фінляндії, червоні та фіолетові фрукти та овочі, такі як чорниця та полуниця, містять пігменти, звані антоціанами, здатні допомогти запобігти діабету.

Пігменти можуть знизити ризик діабету, впливаючи на енергетичний обмін, кишкову мікробіоту та запалення. Ефект, що спостерігається у дослідженні, був ще більшим серед продуктів, що містять ацильований антоціановий барвник. Це, наприклад, фіолетова картопля, редиска, морква та червонокачанна капуста.

“Дослідження показали, що, крім зміни фізичних та хімічних властивостей, ацилювання впливає на те, як антоціани всмоктуються і метаболізуються”, – пояснили вчені.

Також баклажани містять вітаміни групи B, вітамін С, РР та каротин, а також такі необхідні організму мінеральні речовини, як калій, залізо, кальцій, магній, натрій та фосфор. Вітамін С, що міститься в баклажанах, захищає організм від інфекцій та застуд, вітаміни групи B  зміцнюють нервову систему, сприяють боротьбі із безсонням та депресією. 

Антоціан нісунін, яким багаті баклажани бореться з вільними радикалами, захищає клітини від окислення та пошкоджень, перешкоджає утворенню пухлин. Антоціани в баклажанах надають стінкам судин еластичність, знімають запалення та знижують ризик розвитку атеросклерозу.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитання6 годин тому
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитання8 годин тому
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитання9 годин тому
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитання11 годин тому
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитанняВчора
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитанняВчора
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитанняВчора