Догори
Дати відгук

Всього одна склянка цього напою здатна знизити кров’яний тиск та ризик інсульту

Невеликої склянки натурального фруктового соку достатньо, щоб ефект був швидко помітний.

1 хв на прочитання02 Грудня 2023, 10:33
Напій що знижує ризики серцевого нападу та інсульту Напій що знижує ризики серцевого нападу та інсульту
Поділитись:

Нове дослідження, проведене в Університеті Торонто, показало, що щоденне вживання навіть невеликої кількості фруктового соку може допомогти знизити кров'яний тиск.

Дослідницька група з Торонто проаналізувала дані 93 попередніх досліджень, у яких розглядалися 12 різних солодких продуктів, щоб зрозуміти, як вибір дієти впливає на кров'яний тиск.

У звіті, опублікованому в журналі PLOS ONE, показано, що помірне споживання фруктових соків, які містять натуральні цукри, призводить до значного зниження систолічного артеріального тиску.

Дослідники виявили, що невеликої склянки натурального фруктового соку достатньо, щоб ефект був помітний у довгостроковій перспективі. Благодійний вплив чистого фруктового соку на кров'яний тиск, ймовірно, зумовлений поживними речовинами та біосполуками, які містяться у фруктах. Водночас споживання цілісних фруктів, які також містять клітковину, приносить для організму ще більше користі.

Тож якщо у вас немає відповідних протипоказань, пийте натуральні соки, а ще краще – їжте фрукти.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання2 години тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання3 години тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання4 години тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання5 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання7 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора