Догори
Дати відгук

Від якого небезпечного захворювання захистить звичайний мед

Варто вживати ложечку-дві меду щодня.

1 хв на прочитання15 Березня 2024, 06:50
 В Афінах бджолярі протестують проти фальсифікованого "грецького" меду В Афінах бджолярі протестують проти фальсифікованого "грецького" меду
Поділитись:

Не варто уникати вживання натурального меду: природний цукор (трегалоза), що міститься в ньому, може запобігти серцевим нападам, про що повідомили вчені Університету Вашингтона.

Цей цукор активує білок TFEB, який змушує імунні клітини (макрофаги) видаляти жирові відкладення з артерій. Як показали експерименти з мишами, трегалоза знижувала обсяги відкладень приблизно на 30%.

Тобто реально скорочувався ризик атеросклерозу, через який артерії втрачають еластичність, підвищується тиск, розвиваються серйозні серцеві недуги і серцеві напади.

Зазвичай при атеросклерозі макрофаги не здатні очистити судини від відкладень, оскільки вони більше фокусуються на самому запаленні в судинах.

У свою чергу, трегалоза не тільки підсилює дію макрофагів, а й змушує ці клітини поводитися принципово по-новому. До речі, трегалозу можна також знайти в грибах, лобстерах і креветках, однак вчені радять вживати саме мед - він і корисніший, і значно доступніший!

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Нове життя хімічного гіганта: «Укравіт» придбав Дніпровський завод мінеральних добрив за 76,8 млн грн
2 хв на прочитання25 хвилин тому
Фото "Дім"
На Волині розвивається перша в Україні ферма благородних оленів
2 хв на прочитання2 години тому
Спалах сказу на Закарпатті: у виснаженого собаки з гори Пікуй підтвердили вірус
На Закарпатті лабораторно підтвердили сказ у собаки, знайденого на горі Пікуй
1 хв на прочитання4 години тому
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитання5 годин тому
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання7 годин тому
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання9 годин тому
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання10 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання12 годин тому