- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- Веганство втрачає популярність: у Британії молодь повертається до м'яса
Веганство втрачає популярність: у Британії молодь повертається до м'яса
Продажі веганських продуктів впали на 21%, а найбільші виробники та ресторани закривають виробництва.

Веганство, яке нещодавно було на піку популярності, стрімко втрачає прихильників у Британії. За даними організації Eating Better, у 2024 році 18% молодих людей віком 18-25 років збільшили споживання м'яса.
Згідно з дослідженням компанії NIQ, продажі веганських продуктів у Британії демонструють стабільне падіння: на 16,8% у 2022-2023 роках та на 21% у 2023-2024 роках.
Криза суттєво вплинула на веганський бізнес:
- акції Beyond Meat, яку підтримують Білл Гейтс та Кім Кардашьян, впали на 98% порівняно з 2019 роком;
- Pret A Manger закрила всі веганські ресторани Veggie Pret;
- мережа Neat Burger, спонсорована Льюісом Хемілтоном та Леонардо Ді Капріо, закрила половину закладів;
- Oatly припинила виробництво веганського морозива;
- Nestle зупинила випуск рослинного молока під брендами Wunda та Garden Gourmet.
Експерти називають кілька причин відмови від веганства:
- висока вартість веганських продуктів;
- проблеми зі здоров'ям;
- втрата модного статусу.
Шеф-кухар ресторану Grace & Savour Девід Тейлор зазначає, що сучасні клієнти більше цікавляться автентичністю кухні та сезонністю продуктів. За словами власника ресторанів Art School та Barnacle, молодь надає перевагу високобілковій їжі, особливо м'ясним стравам з мінімальною обробкою.
Більше новин читайте на GreenPost.







