Догори
Дати відгук

Вчені визначили, який фрукт знищує зморшки у жінок не гірше за косметику

1 хв на прочитання27 Листопада 2020, 19:35
Поділитись:

Американські вчені з Каліфорнійського університету повідомили, що фрукт манго допомагає жінкам боротися з мімічними зморшками. Вживання цього плоду в їжу допомагає зменшити кількість зморшок у жінок у віці. Про це пише The Times Now.

У дослідженні говориться, що ті жінки, які з'їдали півчашки манго сорту Ataulfo чотири рази на тиждень, помітили зменшення зморшок на 23% через два місяці. Через чотири місяці результати показали 20% зниження зморшок.

У дослідженні брали участь 28 жінок після менопаузи з 2 і 3 типами шкіри за класифікацією Фіцпатріка. Їх розділили на дві групи, одна з яких їла по половині чашки манго чотири рази в тиждень протягом чотирьох місяців, а інша — по 1,5 чашки манго. Глибину зморшок визначали з допомогою фотокамер з високою чутливістю. 

Широкий вибір вітамінів з доставкою додому ви знайдете тут.

Ті жінки, які вживали по 1,5 фрукту навпаки помітили збільшення зморшок, вчені припустили, що це пов'язано з тим, що у плодах багато цукру. Дослідники дійшли висновку, що помірне вживання манго дуже корисно для молодості шкіри. 

За словами дослідників, для визначення механізмів впливу манго на стан шкіри потрібні ще додаткові тести. Можливо, це пов'язано з впливом каротиноїдів та інших фітонутриєнтів, які сприяють виробленню колагену.

Нагадаємо, раніше вчені зробили сенсаційну заяву: першу вакцину від онкології почнуть випробовувати на людях.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитання7 годин тому
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитання9 годин тому
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитання10 годин тому
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитання11 годин тому
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитанняВчора
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитанняВчора
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитанняВчора