Догори
Дати відгук

Вчені виявили фрукт, який здатний розгладжувати зморшки

Регулярне споживання цього фрукту здатне суттєво скоротити кількість зморшок

2 хв на прочитання23 Лютого 2023, 08:11
Поділитись:

Американські вчені з Каліфорнійського університету з'ясували, що регулярне вживання манго допомагає боротися зі зморшками.

Для участі у науковому експерименті група фахівців запросила 28 жінок, які пройшли період менопаузи. Усі представниці прекрасної статі належали до 2 та 3 типу шкіри за шкалою Фітцпатрика. Потім учасниці у випадковому порядку були поділені на дві групи. Жінки-добровольці з першої групи протягом чотирьох місяців вживали 0,5 чашки манго 4 рази на тиждень, та якщо з другої — по 1,5 чашки манго. Щоб визначити точну глибину зморшок, вчені використовували фотокамери з високою роздільною здатністю.

Один із авторів дослідницької роботи зазначив, що розроблена його командою система аналізу та порівняння зморшок кожної з учасниць, дозволила не лише отримати якісні зображення зморшок, але визначити їх точну кількість та глибину. Завдяки цьому вчені порівнювали, як змінювалася довжина і ширина не тільки глибоких зморшок, а й найдрібніших, а також поява нових.

В результаті експерименту виявилося, що група жінок, яка регулярно вживала половину склянки манго, значно покращила стан своєї шкіри, зменшивши розмір зморшки. Їхня глибина вже через перші 8 тижнів зменшилася на 23%, а через наступні 2 місяці — ще на 20%.

Вчені підкреслюють значущість результату дослідження. У той же час вони відзначають цілу низку існуючих в експерименті моментів. У жінок, які з'їдали по 1,5 склянки манго чотири рази на тиждень, навпаки, збільшилася кількість і глибина мімічних зморшок. Таким чином, можна зробити висновок, що в певній кількості фрукт може мати негативний ефект на стан шкірного покриву. Чому спостерігається така особливість, вчені поки що не можуть дати чіткої відповіді.

Дослідники збираються продовжити вивчення впливу манго на шкіру жінок. Вже зараз є припущення, що позитивного ефекту було досягнуто завдяки окремим речовинам, присутнім у великій кількості в манго, і посилює вироблення колагену.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026