Догори
Дати відгук

Вчені встановили, що вживання яєць запобігає хворобам серця

Дослідники використали методику, яка називається цільовим ядерним магнітним резонансом

2 хв на прочитання08 Грудня 2022, 18:57
Поділитись:

Вдалося встановити зв'язок між споживанням яєць та очищенням кровоносних судин від холестерину. Споживання одного яйця щодня може знизити ризик серцево-судинних захворювань.

Про це йдеться в новому дослідженні науковців з Китаю. «Небагато досліджень вивчали роль, яку метаболізм холестерину в плазмі відіграє у зв’язку між споживанням яєць і ризиком серцево-судинних захворювань, тому ми хотіли допомогти усунути цю прогалину», – говорить автор Ланг Пан, магістр наук з Департаменту епідеміології та біостатистики Пекінського університету. Команда відібрала 4779 учасників із китайського біобанку Kadoorie. З них 3401 мали серцево-судинні захворювання, а 1377 не мали.

Дослідники використали методику, яка називається цільовим ядерним магнітним резонансом, щоб виміряти 225 метаболітів у зразках плазми, взятих із крові учасників. Вони виявили 24, які були пов’язані з рівнем споживання яєць. Виявилося, що люди, які постійно споживали помірну кількість яєць, мали вищий рівень білка під назвою аполіпопротеїн А1 — будівельного блоку ліпопротеїнів високої щільності (ЛПВЩ) — у крові.

Ці учасники також мали більше великих молекул ЛПВЩ у крові, які, як стверджують дослідники, допомагають очистити кровоносні судини від холестерину та можуть запобігти закупорці, яка може спричинити інфаркт та інсульт. Щобільше, дослідники також ідентифікували 14 метаболітів, які пов’язані із захворюваннями серця, і виявили, що люди, які їли менше яєць, мали більший рівень шкідливих метаболітів у крові порівняно з людьми, які регулярно їдять яйця. Хоча необхідні додаткові дослідження, уже зараз можна зробити висновок про користь яєць.

«Наші результати дають потенційне пояснення того, як споживання помірної кількості яєць може допомогти захистити від серцевих захворювань», — зазначив у прес-релізі автор дослідження Чанцін Юй, доцент кафедри епідеміології та біостатистики Пекінського університету.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
Фото: Shutterstock
Національна гордість Бразилії: значення кашаси для світової барної культури
2 хв на прочитанняВчора
Держдопомога на вирощування бавовнику
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитання11 Червня 2026
Як виростити кріп на підвіконні
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитання11 Червня 2026
Ідентифікація тварин в Україні
Контроль від ферми до столу: чому українські аграрії активно реєструють велику рогату худобу
1 хв на прочитання11 Червня 2026
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання10 Червня 2026
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Кабмін усунув диспропорції в розрахунках оцінки землі для збільшення доходів громад
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Черкащина завершує посівну кампанію: всупереч примхам погоди засіяно понад 800 тисяч гектарів
1 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost