Вчені пояснили, звідки береться анорексія: причина не психологічна

Вчені провели експеримент: очистили кишківник мишей від бактерій, а потім пересадили їм мікрофлору пацієнта з анорексією.

1 хв на прочитання14 Січня 2021, 15:21

Фактором розвитку анорексії можуть стати не тільки психологічні причини, але і склад мікрофлори кишківника. Вчені виявили, що у хворих на анорексію людей склад мікрофлори менш різноманітний, ніж у здорових.

Про цю несподівану причину свідчить дослідження біологів з Оксфордського університету, воно опубліковане в науковому журналі Frontiers in Psychiatry.

В результаті тварини почали набагато повільніше набирати вагу, стали тривожними й імпульсивними. Ті миші, яким пересадили мікрофлору здорових людей, демонстрували звичайну поведінку.

Біологи висловили сподівання, що в майбутньому захворювання можна буде запобігати, очищаючи організм людей від бактерій і пересаджуючи їм мікрофлору здорових людей.

До слова, для ефективного метаболізму й обміну речовин в організмі крім основних компонентів (білків, жирів і вуглеводів), потрібні поліненасичені жири омега-3. Дієтологи рекомендують вживати їжу з високим вмістом омега-3 всім, хто хоче позбутися зайвої ваги.

Більше з розділу Здоров'я