Догори
Дати відгук

Вчені назвали шість продуктів, які знижують ризик хвороб серця

Вчені рекомендували щодня споживати дві-три порції

1 хв на прочитання10 Липня 2023, 06:34
Поділитись:

Вчені з Університету Макмайстра та Інституту охорони здоров’я Гамільтона з’ясували, що недостатнє вживання шести ключових продуктів у поєднанні пов’язане з більшим ризиком серцево-судинних захворювань (ССЗ) у дорослих. Про результати дослідження повідомляється на сайті Університету Макмастера.

Автори роботи проаналізували дані великомасштабного глобального дослідження PURE. На відміну від аналогічних досліджень, робота авторів включала дані країн із високим, середнім та низьким рівнем доходу.

Аналіз показав, що споживання фруктів, овочів, бобових, горіхів, риби та продуктів із цільного молока значно знижує ризик серцево-судинних захворювань, включаючи серцеві напади та інсульти. При цьому не тільки риба, а й нежирне необроблене м’ясо також було пов’язане зі зниженим ризиком серцево-судинних захворювань.

Вчені рекомендували щодня споживати дві-три порції фруктів, дві-три порції овочів, одну порцію горіхів та дві порції молочних продуктів. Також три-чотири рази на тиждень рекомендується споживати бобові та двічі-тричі — рибу. Дешевші замінники включають одну порцію необробленого червоного м’яса чи м’яса птиці щодня, і навіть одну порцію цільнозернових продуктів.

За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, у 2019 році 18 мільйонів смертей (тобто 32%) у світі були пов’язані із серцево-судинними захворюваннями.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитання2 години тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
День червоної троянди: символіка, історія та секрети догляду за квітами
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитаннягодина тому
Держдопомога на вирощування бавовнику
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора
Нове заповідне урочище на Рівненщині
На Рівненщині з’явиться нове заповідне урочище «Шейхцерієве болото» для захисту червонокнижних рослин
1 хв на прочитанняВчора
Як виростити кріп на підвіконні
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитанняВчора
Контроль від ферми до столу: чому українські аграрії активно реєструють велику рогату худобу
1 хв на прочитанняВчора
В Україні оновили Порядок державного моніторингу вод
2 хв на прочитанняВчора
Бурштиновий екоцид під виглядом геологорозвідки: на Рівненщині знищено 50 гектарів родючих земель
2 хв на прочитанняВчора
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитанняВчора