Вчені: без сніданку не буде успіхів, і ось чому
Австралійські вчені з'ясували, що через відмову від ранкових прийомів їжу школярі демонструють гіршу успішність у навчанні.

Що сніданок важливий, у дитинстві нам повторювали мами і бабусі. А тепер вчені довели, що відмові від сніданків знижує якість засвоєння нової інформації, і особливо - у юному віці.
Під час дитинства та підліткового віку регулярне споживання здорового сніданку забезпечує енергію та поживні речовини, необхідні для підтримки доброго здоров'я, благополуччя та розвитку. Пропуск сніданку є поширеним серед дітей та підлітків; міжнародні дані повідомляють, що поширеність пропуску сніданку варіюється від 10 до 35%.
В Австралії дослідження показали, що один з трьох учнів віком від 8 до 18 років іноді пропускає сніданок - від одного до шести днів на тиждень. І один з десяти учнів пропускає сніданок щодня.
Пропуск сніданку асоціюється з іншими нездоровими звичками в харчуванні та фізичній активності. І разом ці фактори дають негативний вплив на здоров'я та благополуччя протягом усього життя. Дані також вказують на зв'язок між споживанням сніданку та когнітивними здібностями серед дітей та підлітків. Ці ефекти дають негативний вплив на освітні результати, такі як відвідуваність школи та її завершення, а також академічні досягнення. Такы результати нещодавнього дослыдження науковцыв. Результати дослідження австралыйських вчених були опубліковані в журналі Public Health Nutrition.
У межах наукового експерименту було проаналізовано результати національних підсумкових тестів понад 30 тисяч учнів п’ятих, сьомих і дев’ятих класів, враховуючи, чи снідали вони. З’ясувалося, що дівчата та старшокласники пропускали сніданок частіше за хлопців і молодших учнів. Ті, хто ніколи не снідав, частіше мали проблеми зі здоров’ям, почувалися депресивно чи тривожно та погано висипалися в порівнянні з тими, хто їв сніданок або робив це рідше. Окрім того, ці учні зазвичай походили з сімей з нижчим рівнем освіти батьків і проживали в менш розвинутих соціально-економічних районах.
Пропуск сніданку, навіть інколи, був пов'язаний з підвищеним ризиком поганих результатів на всіх п’яти національних тестах - з математики, читання, граматики, письма і орфографії. Учні, які ніколи не снідали, мали на 78% вищий ризик погано скласти тести з математики і на 63% вищий - з читання порівняно з тими, хто регулярно снідав. У тих, хто пропускав сніданок лише час від часу, цей ризик був меншим, але все одно на третину вищим, ніж у постійних сніданків, коли йшлося про тести з математики, граматики і читання.
Більше новин читайте на GreenPost.







