- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- В умовах кризи майбутнє бізнесу за птахівництвом
В умовах кризи майбутнє бізнесу за птахівництвом
До таких висновків прийшли економічні експерти
За оцінками Національного наукового центру “Інститут аграрної економіки”, криза, спричинена пандемією COVID-19, кардинально змінить ситуацію з попитом на продовольчі товари в Україні. Зменшення зарплат, втрата роботи деякими українцями та інфляційні процеси спричинить зміну структури споживання. Експерти інституту вважають, що майбутнє бізнесу за птахофабриками.
“Зниження попиту торкнеться груп дорогих та товарів з високою доданою вартістю. Йдеться, зокрема, про виробництво м’яса, у першу чергу, великої рогатої худоби як найбільш дорогий вид м’ясної продукції, ціни на який невпинно збільшується. Якщо у квітні 2019 року середньомісячна ціна яловичини (гуляш) у роздрібній торгівлі становила 135,66 грн/кг, то у січні 2020 року вона підвищилася до 143,96 грн/кг (+6,1%). За чотири місяці поточного року гуляш подорожчав ще на 9,2 % – до 157,22 грн/кг. У ситуації, що склалася, найбільш перспективним виглядає сектор птахівництва, оскільки курятина найбільш дешева”, - йдеться в повідомленні “Інституту аграрної економіки”.
Нагадаємо, на Полтавщині загинуло 600 тисяч курей.
Тим часом, українська курятина може бути «Без антибіотиків».