Догори
Дати відгук

В Україні проведуть першу онлайн торгову місію в Японію

1 хв на прочитання23 Жовтня 2020, 12:31
pixabay pixabay
Поділитись:

З метою просування українського експорту на перспективні зовнішні ринки  представників українського агропромислового сектору запрошують долучитися до участі у Першій онлайн торговій місії з японськими імпортерами. 

В рамках місії 50 виробників матимуть можливість провести 100 В2В онлайн зустрічей з 30 японськими імпортерами та представниками роздрібних торгових мереж, інформує uhbdp.org.

Цей захід – перша торгова місія в Японію, а також перша місія в форматі онлайн, а її підтримкою займаються   Міністерство  розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Посольство  України в Японії та Посольство Японії в Україні.  Реалізовується місія за фінансової підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

Категорії продуктів, що будуть представлені під час проведення  торгової місії в Японію мають бути за шістьма напрямками: мед, кондитерські вироби, сири, фіто продукти, рибні снеки та злаки.

Зустрічі відбудуться на веб-платформі “Eventtia” (Франція) – спеціальній онлайн платформі для проведення B2B нетворкінг-сесій, яка дозволяє:

  • імпортерам завчасно ознайомитися з продукцією виробників та зробити свій вибір на користь найперспективніших, та запланувати зустріч в календарі Місії;
  • учасникам провести зустрічі у власних офісах із забезпеченням високого рівня захисту здоров’я, та з оптимальним рівнем інвестицій ресурсів.

Відомо, після 15 років експериментів у світі з'явився рожевий ананас (фото).

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.