В Україні будують заводи з переробки відходів тваринництва

2 хв на прочитання16 Червня 2020, 13:49
pixabay

Україна, напевно, остання аграрна країна в світі, де такої індустрії немає

Нарешті в Україні з'являться підприємства з переробки відходів тваринництва повного циклу.  Так, відповідно до інформації НВ, заводи з переробки будують на Львівщині, серед них - перший в Україні завод з виробництва високопротеїнових кормових добавок та тваринних жирів.  

Завод забезпечить до 100 робочих місць і зможе переробляти більше 220 тонн сировини, видаючи 90 тонн готової продукції на добу. Запустила проєкт група компаній “Ефективні інвестиції” спільно з нідерландськими партнерами.

У планах -  запустити завод у м. Буськ у дві черги. Перша черга — в першому кварталі 2021 року. Друга — до кінця наступного року.

"Думаю, що коли підприємство вийде на свої максимальні показники, воно буде найбільшим у Східній Європі, перевершуючи аналоги в Польщі, Білорусі та Румунії.  Для України це ще й вирішення колосальних проблем. Україна, напевно, остання аграрна країна в світі, де такої індустрії немає. Є тільки невеликі локальні рішення, які виробники створюють для себе, та старі, побудовані ще в радянські часи, ветеринарно-санітарні заводи, які сьогодні своєї функції не виконують”, – розповів Ігор Ліскі, голова наглядової ради групи компаній “Ефективні інвестиції”.

За словами підприємців, за 5−6 років у планах побудувати три заводи повного циклу з двома чергами в кожному. За рік завод перероблятиме 70 тис. тон сировини і видаватиме 30 тис. тон готової продукції. При цьому   вже ведеться робота з аграріями щодо існування  цивілізованого рішення утилізації рештків тварин.

“Лише за офіційними даними за рік Львівська область виробляє 72 тис. тон відходів тваринництва. І я думаю, що це занижені цифри, адже за утилізацію потрібно платити. Але в регіоні немає жодного підприємства, яке було б здатне правильно ці обсяги переробити”, – додав Ліскі.

Відомо, в Україні зупинили реєстрацію пестицидів

Нагадаємо, аграрні виробники оцінюють додаткові витрати в разі введення мит на імпорт дизельного палива в $58 млн. 

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: