У січні-вересні 2021 року експорт продукції м’ясної групи збільшився проти відповідного періоду 2020 року з 488 млн дол. США до 593 млн дол. США, поінформував старший науковий співробітник відділу економіки аграрного виробництва та міжнародної інтеграції Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», д. е. н. Богдан Духницький.
За дев’ять місяців 2021 року найбільше продукції цієї групи — на 135 млн дол. США (22,8 %) — придбала Саудівська Аравія.
На другому місці — Нідерланди з часткою у 16,1 % загального обсягу закупівель.
Значно менші закупки роблять Китай (6,3 %), Словаччина (4,8 %), ОАЕ (4,3 %), Азербайджан, Казахстан і Білорусь (по 3,7 %).
Загалом до названих країн експортується приблизно 2/3 м’ясопродукції у грошовому обсязі, поінформував науковець.
Вирішальним чинником, який впливає на збільшення експорту агропродукції цієї групи, є зростання вартості й обсягів поставок на зарубіжні ринки м’яса птиці, здебільшого курятини, зазначив він. Ця тенденція зберігається вже декілька років.
За січень-вересень 2021 року вартість експорту м’яса птиці збільшилася проти минулорічних показників за відповідний період на 20 % — з 420 млн дол. США торік до 504 млн дол. США за зростання обсягів експорту цього виду м’ясної продукції з 324 тис. т до 331 тис. т.
Враховуючи актуальні тенденції, в нинішньому році можливе чергове оновлення рекорду експорту м’яса птиці нашою країною, підсумував Богдан Духницький.