В НСЗУ пояснили, чи зобов’язаний сімейний лікар консультувати пацієнтів у вихідні та надавати свій особистий номер телефону

1 хв на прочитання09 Червня 2023, 18:47

Кожен заклад із надання первинної медичної допомоги має право організовувати порядок прийому пацієнтів на власний розсуд.

В НСЗУ пояснили, чи зобов’язаний сімейний лікар консультувати пацієнтів у вихідні дні та надавати свій особистий номер телефону. Про це розповідає Телеграм-канал «Медичне право України».

Будь-яка амбулаторія чи поліклініка, де працює фахівець, має чітко визначені години роботи. Лікарі працюють і приймають пацієнтів у визначені години.

Кожен заклад із надання первинної медичної допомоги має право організовувати порядок прийому пацієнтів на власний розсуд, із дотриманням вимог чинного законодавства. Тож керівник закладу первинки може створити черговий кабінет для обслуговування населення поза годинами прийому пацієнтів сімейними лікарями, а також у вихідні, святкові та неробочі дні.

Раніше в НСЗУ дали роз'яснення, чи зобов’язаний сімейний лікар надати особистий номер мобільного пацієнту: за законодавством сімейний лікар, терапевт або педіатр надають первинну медичну допомогу під час особистого прийому пацієнтів у медзакладі, і він не зобов'язаний розголошувати пацієнтам свій особистий номер телефону. Загалом, який номер телефону давати пацієнту — власний або контакт-центру чи рецепції (реєстратури) закладу, лікар вирішує сам. Це його право. Крім того, надаючи особистий номер телефону пацієнтам, лікар самостійно вирішує, в які години буде відповідати на повідомлення чи дзвінки.

Також ми писали, чи мають сімейні лікарі виїжджати на дім: пояснюють юристи.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: