В NASA виявили, що Земля оточена загадковим бар'єром (відео)

Вчені з'ясували, хто його створив

2 хв на прочитання17 Грудня 2020, 06:55

Космічні зонди NASA виявили масивний штучний бар'єр, що оточує Землю. Моделювання підтвердило, що він впливає на космічну погоду за межами атмосфери. Про це повідомиляє sciencealert.

Наша планета оточена двома радіаційними поясами — перший пояс простягається від 640 до 9600 км над поверхнею Землі, а другий пояс займає висоту приблизно від 13 500 до 58 000 км. Їх називають поясами Ван Аллена. Ще у 2012 році NASA запустило два космічних зонди, які працювали в тандемі один з одним як раз через ці пояси.

Зонди виявили щось дивне, коли вони відстежували активність заряджених частинок, захоплених магнітним полем Землі — ці небезпечні сонячні розряди стримувалися якимось низькочастотним бар'єром.

Коли дослідники провели розслідування, вони виявили, що цей бар'єр активно відштовхував пояси Ван Аллена від Землі протягом останніх декількох десятиліть, і тепер нижні межі радіаційних потоків фактично знаходяться далі від нас, ніж вони були в 1960-х роках.

Виявилося, що певний тип передачі даних, який називається радіозв'язком з дуже низькою частотою (VLF), став набагато більш поширеним зараз, ніж в 60-і роки. Завдяки VLF біля Землі з’явилася антропогенна космічна погода.

«В результаті низки експериментів і спостережень з’ясувалося, що за певних умов сигнали радіозв'язку в діапазоні VLF можуть фактично впливати на властивості високоенергетичного радіаційного середовища навколо Землі», — сказав один з команди, Філ Еріксон з обсерваторії Массачусетського технологічного інституту.

Більшість з людей не має великого відношення до сигналів VLF в повсякденному житті, але вони є основою багатьох інженерних, наукових і військових операцій. З частотами від 3 до 30 кілогерців вони занадто слабкі для передачі звуку, але вони ідеально підходять для передачі закодованих повідомлень на великі відстані або глибоко під водою.

Виявилося, що вони просочувалися в простір, що оточує нашу планету, і затримувалися досить довго, щоб сформувати гігантське поле навколо планети.

Нагадаємо, в Україні з'явився новий телескоп, який дозволить відкривати зірки та планети (фото, відео).

Більше з розділу Еко
Самовільно зайняв землі у водоохоронній та санітарно-захисній зонах
Чоловік самовільно зайняв землі у водоохоронній та санітарно-захисній зонах - тепер на нього чекає суд
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Телеграм-канал «Дача. Сад та город»
Створення компостної ями своїми руками: на що слід звернути увагу (ФОТО)
1 хв на прочитання2 години тому
Зображенн згенероване ШІ
Жодне підприємство не отримало права на вилов риби в басейні Чорного моря — представник Держрибагентства
9 хв на прочитання3 години тому
Фото: Телеграм-канал «Садівник»
Лаванда вузьколиста Dwarf Blue — чарівний багаторічник з ароматним листям і витонченими бузковими квітами (ФОТО)
У Черкасах випустили у природу кажанів, які зимували у холодильнику
2 хв на прочитанняВчора
Повернення до життя: навіщо відновлювати річки і чи це взагалі можливо?
7 хв на прочитанняВчора