Догори
Дати відгук

В чому небезпека звичайного соку

Це з'ясували вчені у Франції

1 хв на прочитання25 Вересня 2020, 08:15
Поділитись:

Група медичних експертів проводила дослідження звичайних соків, при чому з різних фруктів. Й от до якого висновку вони прийшли. Солодкі напої, у тому числі фруктовий сік, значною мірою пов'язані з ризиком розвитку онкології. Про це повідомили фахівці-медики з Institut National de la Sante et de la Recherche Medicale (Франція).

Дослідники виявили, що вживання 100 мілілітрів пакетованого фруктового соку щодня збільшує ризик раку на 12%. Вживання такої ж кількості газованих і цукровмісних напоїв було пов'язано з підвищенням ризику онкології на 19%.

Однак ризики знижуються, якщо людина п'є свіжий фреш, в який не додається цукор.

Медики стверджують — результати їх дослідження не означають, що люди повинні прибрати фруктовий сік і подібні напої зі своєї дієти. Але краще за все збалансувати їх споживання.

"Якщо ви час від часу вживаєте солодкий напій, це не буде проблемою, але якщо ви випиваєте хоча б один стакан в день, це може підвищити ризик декількох захворювань ‒ не тільки рака, а й серцеві та метаболічні захворювання", - заявили експерти.

Нагадаємо, лікарі розповіли, які ковдри вбережуть від безсоння та депресії.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
ФОТО: ілюстративне
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання35 хвилин тому
Фото з відкритих джерел
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання2 години тому
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026