У США готель замість дзвінка-будильника розповідає гостям факти про стан екології

1 хв на прочитання09 Серпня 2024, 09:20
Фото: adage.com

Постояльці готелю слухають факти про стан екології від провідних експертів з цього питання.

«Wake-up call» або дзвінок для пробудження. Щороку екологи, кліматологи і небайдужа громадськість використовує Кліматичну конференцію ООН, щоб "струшувати" свідомість політиків та промисловців і доводити до їхнього відома нові реалії кліматичних загроз. До конференції приурочують перфоманси, брифінги, покази документальнифх фільмів і гучні мітинги під стінами, де зустрічаються представники націй. Та ті все одно здебільшого "сплять", не бажаючи приймати чи визнавати факти.

Готель Marcel у Нью-Гейвені, штат Коннектикут, у США, пішов іншим шляхом. Він вирішив впливати на свідомість громадськості. У готелі замість стандартного дзвінка від консьєржа гостей вранці будять спеціальним «wake-up call». Розповідають факти про потепління на планеті від провідних експертів з цього питання.

Так, замість традиційного "доброго ранку, ви замовляли дзвінок-будильник на сьому", можна почути дані, вивірені кореспондентом CBS News Sunday Morning Девідом Поугом. Та матеріали з робіт Джона Моралеса, засновника національної приватної компанії з прогнозування погоди ClimaData.

Готель Marcel — перший в країні, який працює без викопного палива, використовуючи 100% відновлюваної енергії. Рекламне агентство Cornett з Кентуккі розробило ідею "будильника". Команда готелю запускає ще й веб-сайт з порадами з підтримки сталого способу життя. Приміром, про те, як сортувати сміття, споживати без зайвих відходів, жити на "зеленій" енергії тощо. На території готелю розміщені вивіски та телефон у фойє, які заохочують гостей планувати свої кліматичні "дзвінки".

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: