Начальник управління льотної експлуатації Росавіації Володимир Іраїльов повідомив, що в усіх 9 льотних училищах відомства для навчання пілотів використовують повітряні судна зарубіжного виробництва: Cessna 172, Diamond 40/42, L-410, легкі вертольоти Bell і Eurocopter.
Однак половина з них уже «несправна» через проблеми з поставками іноземних комплектуючих, розповідають у новинному агентстві «Ноуфейк».
Наразі вирішення проблеми «не проглядається». Пілотів цивільної авіації вже зараз випускають «з величезною затримкою», і якщо ситуація не зміниться, то в РФ «не буде кому літати» на магістральних повітряних суднах.
Нагадаємо, «санкції діють як радіація»: експерт про те, чому імпортозаміщення в РФ — це утопія.