Через санкції, накладені на РФ, західні компанії вже майже рік відмовяються проводити технічне обслуговування літаків для російських авіакомпаній, наприклад таких, як Boeing і Airbus. У Росії нарешті знайшли вихід: таким літакам просто продовжать інтервали техобслуговування та терміни чинного допуску до польотів. Про це інформцють у ТАРС.
«Подібна практика також передбачена в рекомендаціях Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) й існує в багатьох провідних авіаційних адміністраціях уже кілька десятиліть і добре себе зарекомендувала», — повідомили в прес-службі Ространснагляду.
Там також додали, що з відповідною пропозицією до Росавіації та Ространснагляду звернулася низка авіакомпаній.
«Запропонований підхід передбачає комісійний розгляд кожного окремого випадку за участю Ространснагляду, Росавіації, конструкторських бюро, науково-дослідних організацій. Подібний підхід дозволить приймати зрозумілі, прозорі та безпечні рішення щодо продовження термінів виконання директив льотної придатності та технічного обслуговування повітряних суден», — вважають у Ространснагляді.
Нагадаємо, санкції лише на користь: в РФ офіційно дозволили лагодити літаки вживаними та неоригінальними деталями.