Санкції лише на користь: в РФ офіційно дозволили лагодити літаки вживаними та неоригінальними деталями
Тобто канібалізувати літаки та встановлювати компоненти, не передбачені експлуатаційною документацією.
Російські авіакомпанії та підприємства отримали право займатися канібалізацією літаків — знімати справні запчастини з одних лайнерів для їх встановлення на інші, пишуть «Известия» з посиланням на кілька джерел в авіагалузі. Вживану комплектацію дозволили ставити навіть на літаки, які перебувають у виробництві.
Саму постанову російського уряду № 353 було приховано від публікації, щоб вона не викликала суспільного резонансу.
Також ухвала продовжує термін техобслуговування лайнерів і дозволяє встановлювати на закордонні літаки в Росії (Boeing, Airbus, Embraer) неоригінальні іноземні компоненти, які не передбачені експлуатаційною документацією розробників.
Таке рішення ухвалили через санкції, оскільки оригінальні деталі в РФ тепер дістати практично неможливо.
Колишній російський журналіст-емігрант Олександр Невзоров вважає таке рішення неминучим. Однак він наголошує, що у практики «згвинчування» з зовсім розвалених літаків і «пригвинчування» на ті, що ще літають, є «закавичка»: рано чи пізно залишиться останній літак.
«До росіян, здається, поки що так і «не дійшло», що ізоляція їхньої чумної держави — назавжди. Після того, як Росія в Україні продемонструвала світові своє справжнє обличчя пітекантропа — ніякого жалю до неї не буде. 90-ті не повторяться. Вирок винесено.
Незабаром країна змушена буде повзти навколішки, знову вимелюючи собі місце в сучасному світі, але ніхто більше її їй не дасть. Ігри скінчилися. На думку Заходу, той, хто хоче бути пітекантропом, — повинен проживати в печері», — говорить Назаров.
Нагадаємо, ще в листопаді в РФ розібрали на запчастини два літаки, оскільки ремонт неможливий через санкції.