Догори
Дати відгук

Туреччина вводить податок для туристів, кому можна не платити

Сума податку не залежатиме від вартості харчування

1 хв на прочитання21 Лютого 2023, 20:23
Поділитись:

Сума податку не залежатиме від вартості харчування, наявності басейну, спортивних та термальних зон.

Із 1 січня 2023 року Туреччина вводить податок 2% на проживання в готелях, туристичних селах, мотелях, пансіонатах, готелях, кемпінгах та інших об’єктах розміщення.

Від сплати податку звільнять тільки учнів, які проживають у гуртожитках, пансіонатах та кемпінгах, а також представників акредитованих у Туреччині дипломатичних місій.

Як повідомляє Resmi gazete, на розмір податку не вплинуть надані готелями послуги. Також сума податку не залежатиме від вартості харчування, наявності басейну, спортивних та термальних зон.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Легендарний європейський вугор озера Світязь
Від Саргасового моря до Світязя: історія, таємниці та унікальний життєвий цикл волинського вугра
1 хв на прочитанняВчора
На Київщині відбувся Кубок України з ловлі форелі
На Київщині визначили переможців Кубка України з ловлі форелі
1 хв на прочитанняВчора
В Одесі через службову недбалість посадовців КП бюджет втратив понад 594 млн грн: деталі справи
В Одесі через службову недбалість посадовців КП бюджет втратив понад 594 млн грн: деталі справи
2 хв на прочитанняВчора
Зміни клімату: агрози та екологічні рішення
Зміна клімату та майбутнє планети: в Україні триває кліматичний тиждень
2 хв на прочитанняВчора
Скорочення дня та вплив війни: як перелітні птахи долають маршрути через «Тузлівські лимани»
1 хв на прочитання07 Жовтня 2026
Синоптична феноменологія: наукове підґрунтя народної назви «бабине літо»
1 хв на прочитання07 Жовтня 2026
Мінекономіки відмовило забудовнику у зведенні другої МГЕС на річці Тересва
2 хв на прочитання07 Жовтня 2026
В Омані винесли вирок українським туристам за катання на морській черепасі
2 хв на прочитання07 Жовтня 2026