Догори
Дати відгук

Ця олія врятує від високого тиску та інсульту

До такого висновку дійшли американські медики

2 хв на прочитання05 Жовтня 2020, 15:38
Поділитись:

Одним з продуктів, здатних ефективно знижувати високий тиск, є гарбузова олія. Медики пояснюють дану його особливість кількістю поживних речовин, що містяться в насінні гарбуза.

Високий кров'яний тиск означає значну силу впливу крові на стінки артерій. Це стає особливо небезпечним, коли артерії втрачають еластичність через те, що їх тканина стає жорсткою і збільшується кількість налипань холестеринових бляшок на стінки судин.

"Якщо артерії, що несуть кров до серця, пошкоджені й закорковані, високий тиск може стати причиною серцевого нападу", - попереджають фахівці американського університету Texas Woman's University.

На щастя, відзначають експерти, високий кров'яний тиск можна прибрати, змінивши спосіб життя. Один з найбільш ефективних заходів в цьому — включення в раціон корисних для судин продуктів.

"Наукові дослідження виявили низку конкретних харчових інгредієнтів, завдяки яким знижується кров'яний тиск. Серед них — гарбузова олія, її вживання дає підтверджений гіпотензивний ефект", - розповіли дослідники з американського вишу.

Медики посилаються на дослідження за участю жінок, яке показало, що щоденне додавання до раціону 30 грамів гарбузової олії протягом шести тижнів може посприяти значному зниженню систолічного артеріального тиску. Це внутрішньо судинний тиск, який є одним з двох основних показників, які використовуються для діагностики гіпертонії. Фахівці відзначають, що його цифри особливо важливі, оскільки дають краще уявлення про ризик інсульту або серцевого нападу.

"Гіпотензивна дія цієї олії зумовлена ​​вмістом поживних речовин в насінні гарбуза, включаючи такі важливі для контролю артеріального тиску, як магній і калій. Крім цього, вони містять аргінін — амінокислоту, необхідну для виробництва оксиду азоту, який розслаблює кровоносні судини й артерії, сприяючи тим самим зниженню кров'яного тиску", - пояснили медики з американського університету.

Крім корекції раціону, медики рекомендують для зниження високого тиску підтримувати регулярну фізичну активність — вона забезпечує хороший стан серця і судин. Дорослі люди повинні займатися не менше 150 хвилин (2 години 30 хвилин) аеробною діяльністю середнього ступеня інтенсивності, такої як їзда на велосипеді або швидка ходьба, щотижня.

Нагадаємо, лікар Комаровський порадив, як врятувати немовля від кольок та які ліки давати.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання3 години тому
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання5 годин тому
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитанняВчора
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитання09 Червня 2026
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Bloomberg.com
Екологічний баланс на присадибній ділянці: концепція та переваги природного ставка без хімікатів
2 хв на прочитання48 хвилин тому
Фото ілюстративне
У Каневі суд відправив браконьєра за ґрати на три роки
3 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Нафтогаз
«Нафтогаз України» зупинив роботу популярного чат-бота для передачі показів лічильника
3 хв на прочитання2 години тому
Фото: Мінекономіки
Міжнародний екологічний форум «Довкілля для України» об'єднав уряд та світових лідерів
3 хв на прочитання4 години тому
Спадщина великого капітана: значення Дня Жака-Іва Кусто для світової океанографії та екології
2 хв на прочитання6 годин тому
Євразійська рись опинилася на межі зникнення в Карпатах і на Поліссі
3 хв на прочитання7 годин тому
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитанняВчора
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитанняВчора