До новоствореного контакт-центру МОЗ, який інформує українців стосовно коронавірусної хвороби, вже звернулося понад 37 тисяч українців. Про те, як проходить робота за лаштунками цього центру, 18 листопада на брифінгу розповів заступника міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
“На сьогодні в контакт-центрі працює понад 150 операторів. Вони чергують позмінно в залежності від завантаженості та часу доби. У нас майже не існують проблеми з недозвонами. Якщо дзвінок переривається, оператори обов'язково перетелефоновують. Усі вони пройшли відповідне навчання та отримали сертифікати”, - сказав заступник міністра.
За його словами, у МОЗ спочатку обробили всі необхідні запитання, які надходили до НСЗУ та на гарячу лінію профільного міністерства. Потім їх проаналізували, оновили та надали операторам у доступному форматі. Оператор відповідає одразу, якщо знає відповідь особисто або вона є в електронній базі знань. Якщо відповідь потребує уточнення, то оператори фіксують таке звернення у відповідній системі та залишають контакти посадовців місцевої влади для розв'язання проблеми.
Тим часом звертатися до контакт-центру МОЗ у разі виникнення проблем закликав Максим Степанов. Очільник профільного міністерства сам хворіє на коронавірус, до того ж він досі не уклав декларацію із сімейним лікарем, чим створив собі додаткові проблеми, як пацієнт.