Компанія Mercedes ініціювала кампанію відкликання, яка торкнеться 59 574 автомобілів, випущених у період з 2018 по 2022 рік.
Проблема стосується сидінь третього ряду в деяких позашляховиках GLS, які можуть не зафіксуватися на місці в разі аварії. Проблему вперше виявили в лютому 2022 року, коли постачальник Mercedes , Brose North America, повідомив про потенційну проблему. Він попередив німецьку компанію, що, можливо, вона не встановила або неправильно розташувала пружини в механізмах блокування деяких сидінь третього ряду. У квітні Mercedes дослідив цю проблему та її можливі наслідки. Було встановлено, що проблемна пружина може призвести до відмови замка спинки сидіння у разі аварії. Якщо сидіння зруйнується під час аварії, це може збільшити ризик отримання травми.
На щастя, Mercedes не знають про жодні скарги чи травми, пов’язані з цією проблемою, але для власника немає простого способу дізнатися, чи ризикує його сидіння вийти з ладу. Відкликання автовиробника стосується 51 998 автомобілів Mercedes-Benz GLS450 модельного року 2020-2022, виготовлених у період з 18 вересня 2018 року по 4 липня 2022 року; 5212 Mercedes-Benz GLS580 модельного року 2020-2022, вироблених з 18 вересня 2018 року по 4 липня 2022 року; і 2364 Mercedes-Benz AMG GLS63 2021 модельного року, вироблених у період з 18 вересня 2018 року по 14 липня 2022 року.
Це відкликання стосується 100 відсотків транспортних засобів. Тепер постачальник Mercedes запровадив автоматизований процес встановлення пружини та додатковий етап випробувань у процесі виробництва, щоб переконатися, що всі майбутні сидіння третього ряду будуть оснащені деталями, які призвели до цього відкликання.
Транспортні засоби, виготовлені в період, коли ці додаткові кроки не були зроблені, тим часом отримають нову спинку сидіння, де це необхідно, щоб забезпечити належну роботу пристрою. З власниками Mercedes почнуть зв’язуватися з ними 29 листопада.