Собаче життя... Цей вислів, схоже, давно змінив конотацію, став синонімом життя в достатку, комфорті та обожнюванні. Експерти ігрової платформи Slingo проаналізували акаунти милих собак і кішок, що належать селебріті з різних країн, і підрахували їх зразкові доходи від рекламних постів. Схоже, на життя чотирилапим вистачає. Сторінки в соцмережах собак і кішок зірок приваблюють величезні армії підписників, що означає величезні ціни за рекламу. Пересічним європейцям залишається лише позаздрити заробіткам бульдогів. Або ж завести і розкрутити свого вихованця, розповідає Euronews.
Ось лише кілька прикладів. Найбагатшою твариною, що потрапила в поле зору експертів, став французький бульдог Фое, супутник американської реперки Меган Ті Стальйон. У собаки — понад 0,5 млн підписників, чому сприяє її грайливий характер і фотогенічність. Фое — ідеальний кандидат на участь у рекламних акціях. За оцінками, бульдог заробляє до 7 тис. євро за пост.
На другому місці, за оцінками Slingo — пес канадської актриси Ніни Добрев Маверік, у нього понад 400 тис. підписників. Шанувальників надихає різноманітність сценаріїв, які Ніна проживає в компанії чотирилапого друга. Вони обоє люблять природу, за що їх особливо люблять фоловери.
А така увага публіки гарантує солідний дохід. Експерти вважають, що рекламний пост за участю собаки Ніни коштуватиме майже 4,5 тис. євро.
Не заздріть собакам!
Доходи собак здаються захмарно високими. Особливо порівняно з тим, що заробляють пересічні європейці. Ось, наприклад, як справи у Великій Британії (за даними доповіді Annual Survey for Hours and Earnings).
Середня тижнева зарплата у Великій Британії виглядає таким чином для людей різних вікових категорій:
А ось доходи вихованців, що належать зірковим господарям (розцінка вказана за рекламну посаду).
Як випливає зі списку, тварини заробляють на рівні топ-менджерів багатонаціональних компаній, причому популярність собак у соцмережах переважає цікавість публіки до кішок.
Більше новин читайте на GreenPost.