Догори
Дати відгук

Смертельна звичка: науковці розповіли, як люди вбивають себе, не підозрюючи про це

Раніше вже було відомо, що сіль збільшує ризик раку, високого кров'яного тиску та інсульту.

2 хв на прочитання27 Липня 2022, 00:38
Поділитись:

Люди, які досолюють їжу за столом, наражаються на вищий ризик передчасної смерті. Про таку сміливу заяву американських науковців розповідає лікар Олександра Литкіна.

Перед цим вони провели дослідження, в якому взяли участь понад 500 000 осіб.

Раніше вже було відомо, що натрій, який міститься в харчовій солі (NaCl), збільшує ризик раку, високого кров'яного тиску та інсульту. Оцінити загальне споживання людиною шкідливої ​​харчової добавки можна з допомогою аналізу сечі. Однак цей спосіб може не відображати харчові звички, оскільки багато продуктів спочатку містять велику кількість солі. Тому науковці зі Школи громадської охорони здоров'я та тропічної медицини Тулейнського університету в Новому Орлеані вирішили подивитися, як впливає на здоров'я людей їхня звичка досолювати їжу за столом. Дослідники зазначили, що у західній дієті сіль, що додається за столом, становить 6-20 % від загального споживання речовини. Це й дало унікальну можливість оцінити зв'язок між споживанням натрію та ризиком смерті.

У період із 2006 по 2010 роки учасників експерименту опитували, як часто вони додавали сіль у їжу за столом. Тих, хто вважав за краще не відповідати, до аналізу не включали. Науковці скоригували аналіз на основі факторів, які можуть вплинути на результати, такі як вік, стать, раса, індекс маси тіла, куріння, вживання алкоголю, фізична активність, дієта та медичний стан. Далі за учасниками дослідження спостерігали у середньому 9 років. Передчасна смерть була визначена як настала у віці до 75 років.

У любителів додати сіль у їжу ризик померти раніше виявився на 28 % вищим порівняно з тими, хто ніколи не використовував сільничку або робив це рідко. Крім того, дослідження виявило нижчу тривалість життя серед людей, які завжди додавали сіль. У віці 50 років очікувана тривалість життя жінок і чоловіків, які постійно підвищували рівень хлориду натрію у своїй тарілці, скоротилася на 1,5 року та 2,28 року відповідно. Ці ризики трохи знижувалися у тих, хто їв багато фруктів та овочів.

Також ми наводили ознаки того, що ви не отримуєте достатньо цинку.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Нове життя хімічного гіганта: «Укравіт» придбав Дніпровський завод мінеральних добрив за 76,8 млн грн
2 хв на прочитання12 хвилин тому
Фото "Дім"
На Волині розвивається перша в Україні ферма благородних оленів
2 хв на прочитання2 години тому
Спалах сказу на Закарпатті: у виснаженого собаки з гори Пікуй підтвердили вірус
На Закарпатті лабораторно підтвердили сказ у собаки, знайденого на горі Пікуй
1 хв на прочитання4 години тому
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитання5 годин тому
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання7 годин тому
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання8 годин тому
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання10 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання12 годин тому